Kategorie: Rozrywka

12 marek, które doprowadziły klientów do szału przez zwodniczy design swoich produktów.

Nie wszyscy marketingowcy pojmują swoją pracę w odpowiedni sposób. Budowanie relacji z klientem powinno opierać się na zaufaniu – nie na tanich efektach, które w ostateczności wiążą się z mnóstwem negatywnych emocji. Właśnie dlatego wielu producentów powinno poważnie przemyśleć sposób, w jaki prezentuje potencjalnym klientom swoje produkty. Mowa tu choćby o zwodniczym designie opakowań, sugerujących odbiegającą od prawdy zawartość. Prezentujemy zbiór designerskich porażek, które zirytowały już niejednego nabywcę rozczarowującego produktu.

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

Reklama
Share
Tagi: designEmocje

Najnowsze

„Jak bolesne rozwody”: 50 osób opowiadają, co było ostatnią kroplą w końcu przyjaźni

Utrzymanie tej samej bliskiej przyjaźni przez dekady to prawdziwe szczęście. Przyjaźń wymaga zaangażowania obu stron…

3 godziny temu

102 zdjęcia mistrzowsko wykonanych tortów, które udowadniają, że ludzka kreatywność nie ma granic

Wyobraź sobie najbardziej efektowny wizualnie tort, jaki kiedykolwiek widziałeś — z wesela, 50. urodzin czy…

4 godziny temu

Prosty sposób, by uspokoić zwierzaka podczas fajerwerków – wystarczy para skarpet

Zbliża się sezon fajerwerków dla nas to często tylko głośne trzaski, które przeszkadzają w spaniu,…

5 godzin temu

Mieszkańcy domu opieki odtwarzają kultowe okładki albumów

Pomysł, który rozjaśnił lockdown Na całym świecie osoby mieszkające w domach opieki oraz ich opiekunowie…

6 godzin temu

„Najfajniejsza rzecz, jaką widziałem”: 50 razy, gdy drewno zamieniło się w coś niesamowitego

Drewno od zawsze fascynuje: od misternie rzeźbionych instrumentów, przez wiekowe świątynie, po rodzinne meble przekazywane…

1 dzień temu

33 ukryte smaczki w Ratatouille, które zauważyli tylko uważni widzowie

Ratatouille z 2007 roku to jedno z tych animowanych dzieł, które zostają z widzem na…

1 dzień temu