
Nie wszyscy marketingowcy pojmują swoją pracę w odpowiedni sposób. Budowanie relacji z klientem powinno opierać się na zaufaniu – nie na tanich efektach, które w ostateczności wiążą się z mnóstwem negatywnych emocji. Właśnie dlatego wielu producentów powinno poważnie przemyśleć sposób, w jaki prezentuje potencjalnym klientom swoje produkty. Mowa tu choćby o zwodniczym designie opakowań, sugerujących odbiegającą od prawdy zawartość. Prezentujemy zbiór designerskich porażek, które zirytowały już niejednego nabywcę rozczarowującego produktu.
Utrzymanie tej samej bliskiej przyjaźni przez dekady to prawdziwe szczęście. Przyjaźń wymaga zaangażowania obu stron…
Wyobraź sobie najbardziej efektowny wizualnie tort, jaki kiedykolwiek widziałeś — z wesela, 50. urodzin czy…
Zbliża się sezon fajerwerków dla nas to często tylko głośne trzaski, które przeszkadzają w spaniu,…
Pomysł, który rozjaśnił lockdown Na całym świecie osoby mieszkające w domach opieki oraz ich opiekunowie…
Drewno od zawsze fascynuje: od misternie rzeźbionych instrumentów, przez wiekowe świątynie, po rodzinne meble przekazywane…
Ratatouille z 2007 roku to jedno z tych animowanych dzieł, które zostają z widzem na…