Kategorie: Rozrywka

12 marek, które doprowadziły klientów do szału przez zwodniczy design swoich produktów.

Nie wszyscy marketingowcy pojmują swoją pracę w odpowiedni sposób. Budowanie relacji z klientem powinno opierać się na zaufaniu – nie na tanich efektach, które w ostateczności wiążą się z mnóstwem negatywnych emocji. Właśnie dlatego wielu producentów powinno poważnie przemyśleć sposób, w jaki prezentuje potencjalnym klientom swoje produkty. Mowa tu choćby o zwodniczym designie opakowań, sugerujących odbiegającą od prawdy zawartość. Prezentujemy zbiór designerskich porażek, które zirytowały już niejednego nabywcę rozczarowującego produktu.

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

Reklama
Share
Tagi: designEmocje

Najnowsze

„Najfajniejsza rzecz, jaką widziałem”: 50 razy, gdy drewno zamieniło się w coś niesamowitego

Drewno od zawsze fascynuje: od misternie rzeźbionych instrumentów, przez wiekowe świątynie, po rodzinne meble przekazywane…

9 godzin temu

33 ukryte smaczki w Ratatouille, które zauważyli tylko uważni widzowie

Ratatouille z 2007 roku to jedno z tych animowanych dzieł, które zostają z widzem na…

10 godzin temu

30 kotów pokazujących, jak trudno jest spać na drzewach

To, jak koty śpią, to zjawisko samo w sobie. Nie dlatego, że ich pozycje są…

11 godzin temu

45 razy, gdy dekoracje świąteczne były tak pomysłowe, że aż zaimponowały Świętemu Mikołajowi

Jesteśmy po uszy zanurzeni w świątecznym sezonie i nawet kolejne niespodzianki 2020 roku nie gaszą…

12 godzin temu

27 zdjęć psów przed i po adopcji, która odmieniła ich życie

Czego potrzebuje każdy dobry psiak i psiaczka? Stałego domu i ludzi, którzy kochają ich bezgranicznie.…

13 godzin temu

50 najserdeczniejszych zdjęć adoptowanych zwierząt miesiąca

Około 6,5 miliona zwierząt towarzyszących trafia co roku do schronisk w USA. Z tej liczby…

1 dzień temu