15 firm, które postawiły na wygodę klienta.

Z reguły firmy robią wszystko, aby zwiększyć poziom komfortu swoich klientów i uczynić ich lojalnymi wobec swojej firmy. Ale istnieje wiele przykładów w codziennym życiu, gdy ludzie są traktowani z taką samą szczerą i bezinteresowną opieką.

Ten miniaturowy kościół pozwala niewidomym doświadczyć kształtu budynku.

Na placu zabaw zainstalowano specjalne korki w łańcuchach, aby palce dzieci nie zostały ściśnięte.

Te publiczne toalety mają specjalny otwieracz do drzwi, więc nie musisz już dotykać klamki podczas wychodzenia.

Możesz napełnić swoją butelkę wodą, po kontroli bezpieczeństwa na lotnisku Heathrow.

Winda ma przyciski nożne w przypadku, gdy masz zajęte ręce.

„Mój nowy nóż rzeźbiarski został dostarczony z 3 bandażami”.

Reklama

Ten tuńczyk jest dostarczany z cukierkiem miętowym, aby pozbyć się nieświeżego oddechu.

W poczekalni na lotnisku znajdują się instrukcje dotyczące wykonania papierowego samolotu.

Rozmiar koszulki jest podany na samym wieszaku. Nie trzeba sprawdzać każdej koszulki, aby znaleźć odpowiedni rozmiar.

„Kostki lodu w mojej mrożonej kawie to tak na prawdę mrożona kawa”.

Ten terminal w Amsterdamie ma bezpłatny pokój gier, który pomoże ci zabić czas.

Ta japońska restauracja ma stolik dla tych, którzy chcą spędzić czas samemu.

W tym domu spokojnej starości znajduje się fałszywy przystanek autobusowy, aby powstrzymać mieszkańców z demencją przed ucieczką.

Pokoje przystosowane dla osób niepełnosprawnych mają drugi, niższy wizjer.

Niebezpieczny odcinek drogi został wyposażony w wbudowane oświetlenie.

Reklama
Skomentuj
PRZEWIŃ W DÓŁ, ABY PRZECZYTAĆ NASTĘPNY ARTYKUŁ
Wyślij znajomemu