Jak wszyscy możemy sobie wyobrazić, wymyślenie genialnej reklamy, która przemówi do ludzi, jest nie lada wyzwaniem. Stworzenie reklam, które zapadają w pamięć, logo, które zawsze rozpoznajemy, ścieżki dźwiękowej, która będzie odtwarzać się w naszych głowach, czy billboardów, które dopełnią otoczenie, wymaga ogromnej kreatywności i innych czynników. Mogą one stać się arcydziełami, a nawet częścią kultury popularnej, zdolnej do przekształcenia małej firmy w odnoszącą sukcesy bestię.
Z drugiej strony są reklamy, które pozostawiają nas obojętnymi. Widzieliśmy je, uznajemy ich istnienie… i szybko o nich zapominamy. Istnieje jednak inna grupa w świecie marketingu — reklamy, które zawiodły. Jesteśmy świadkami wielu niepowodzeń w tej dziedzinie, począwszy od niefortunnych doborów słów w sloganach, złych decyzji projektowych, po przypadkowe rozmieszczenie reklam, które przekazują zupełnie inną historię, niż zamierzali ich twórcy.
Dzisiaj wybraliśmy świeży asortyment tych klejnotów, które z kreacji marketingowych przekształciły się w zabawne memy, wprowadzając dawkę śmiechu w zwykłe życie tych, którzy na nie natkną się, a później podzielą się nimi z szerszą publicznością.
Lubimy od czasu do czasu poczuć się nieswojo, przewijając niekończące się tomy żenujących treści online.
Trendy są wszędzie, wpływają na wszystko, od ubrań po domy, fryzury, a nawet tańce.
Chris Evans podróżuje po całym świecie, aby promować swój najnowszy film "Czerwona Jedynka", w którym…
Jeśli masz zamiar zaadoptować zwierzaka, powinieneś zrozumieć, że będziesz musiał zrobić coś więcej niż tylko…
Ikona kina wyglądała niezwykle szykownie i promiennie w całkowicie czarnym stroju, przyciągając mnóstwo uwagi.
W świecie satysfakcjonujących zdjęć i filmów online nigdy nie można się pomylić, z myciem ciśnieniowym.