
Jak wszyscy możemy sobie wyobrazić, wymyślenie genialnej reklamy, która przemówi do ludzi, jest nie lada wyzwaniem. Stworzenie reklam, które zapadają w pamięć, logo, które zawsze rozpoznajemy, ścieżki dźwiękowej, która będzie odtwarzać się w naszych głowach, czy billboardów, które dopełnią otoczenie, wymaga ogromnej kreatywności i innych czynników. Mogą one stać się arcydziełami, a nawet częścią kultury popularnej, zdolnej do przekształcenia małej firmy w odnoszącą sukcesy bestię.
Z drugiej strony są reklamy, które pozostawiają nas obojętnymi. Widzieliśmy je, uznajemy ich istnienie… i szybko o nich zapominamy. Istnieje jednak inna grupa w świecie marketingu — reklamy, które zawiodły. Jesteśmy świadkami wielu niepowodzeń w tej dziedzinie, począwszy od niefortunnych doborów słów w sloganach, złych decyzji projektowych, po przypadkowe rozmieszczenie reklam, które przekazują zupełnie inną historię, niż zamierzali ich twórcy.
Dzisiaj wybraliśmy świeży asortyment tych klejnotów, które z kreacji marketingowych przekształciły się w zabawne memy, wprowadzając dawkę śmiechu w zwykłe życie tych, którzy na nie natkną się, a później podzielą się nimi z szerszą publicznością.
Około 6,5 miliona zwierząt towarzyszących trafia co roku do schronisk w USA. Z tej liczby…
Świąteczna przerwa i towarzystwo zwierząt Rok bywał trudny dla wielu z nas, dlatego okres świąteczny…
Żart przy stoliku z przyjaciółmi to jedno — wystawić go na szyldzie przy ulicy, to…
To koniec miesiąca — czas na nowe zestawienie najsłodszych zdjęć ze adopcji zwierząt. W kwietniu…
Nie da się ukryć, że większość zawodów ma stresujące momenty, ale praca w dusznej, gorącej…
Żyjemy w epoce replik, podróbek i zapożyczeń. Wrażenie, że wszystko zostało już wymyślone — czy…