
Jak wszyscy możemy sobie wyobrazić, wymyślenie genialnej reklamy, która przemówi do ludzi, jest nie lada wyzwaniem. Stworzenie reklam, które zapadają w pamięć, logo, które zawsze rozpoznajemy, ścieżki dźwiękowej, która będzie odtwarzać się w naszych głowach, czy billboardów, które dopełnią otoczenie, wymaga ogromnej kreatywności i innych czynników. Mogą one stać się arcydziełami, a nawet częścią kultury popularnej, zdolnej do przekształcenia małej firmy w odnoszącą sukcesy bestię.
Z drugiej strony są reklamy, które pozostawiają nas obojętnymi. Widzieliśmy je, uznajemy ich istnienie… i szybko o nich zapominamy. Istnieje jednak inna grupa w świecie marketingu — reklamy, które zawiodły. Jesteśmy świadkami wielu niepowodzeń w tej dziedzinie, począwszy od niefortunnych doborów słów w sloganach, złych decyzji projektowych, po przypadkowe rozmieszczenie reklam, które przekazują zupełnie inną historię, niż zamierzali ich twórcy.
Dzisiaj wybraliśmy świeży asortyment tych klejnotów, które z kreacji marketingowych przekształciły się w zabawne memy, wprowadzając dawkę śmiechu w zwykłe życie tych, którzy na nie natkną się, a później podzielą się nimi z szerszą publicznością.
Rozważ wszystkie konsekwencje Chcesz mieć zwierzaka — ale czy pomyślałeś o wszystkich zmianach, które się…
Wprowadzenie do kyaraben Jeśli zdarza Ci się patrzeć na talerz i nie czuć żadnej radości…
Psy, podobnie jak ludzie, potrzebują bezpiecznego i wygodnego azylu, by żyć zdrowo i szczęśliwie. Sposobów…
Steve Nelson potrafi rozśmieszyć prostotą Komiksy Steve'a Nelsona udowadniają, że nie potrzeba miliona szczegółów, żeby…
Wzrost popularności tatuaży — i ryzyko wpadek Tatuaże nigdy nie były tak modne, a artyści…
Jeżeli wynajmowałeś kiedyś mieszkanie, wiesz, że kłopoty zaczynają się na długo przed przeprowadzką. Poszukiwania przystępnego…