Jeśli nie wiesz, jak golenie włosów pod pachami i nogami stało się normą, możesz winić nieustające kampanie reklamowe. Na początku XX wieku kobiety i oczywiście całe społeczeństwo nie przejmowali się włosami rosnącymi na ich ciałach. Jednak po tym, jak pojawiły się modne sukienki bez rękawów, reklamodawcy zaczęli celować w włosy kobiet pod pachami, zachęcając kobiety do ich usuwania. Następnie zrobiono to samo z włosami na nogach. W latach 50. XX wieku, po czymś, co wydawało się jedynie modą stworzoną przez irytujących reklamodawców, golenie stało się społeczną normą trwającą przez dziesięciolecia.
Jednak w dzisiejszych czasach ludzie zaczęli kwestionować długotrwały standard piękna i jego wpływ na wizerunek ciała kobiet. Podczas gdy niektórzy z nas uczestniczą tylko w dyskusjach, inne kobiety odważą się rzucić golenie i zwrócić się do mediów społecznościowych, aby pokazać, że włosy są tylko normalną i naturalną częścią ich ciała.
W 2018 r. kobieta o imieniu Laura Jackson, która miała dość społeczeństwa i mówienia jej, jak powinno wyglądać jej ciało, stworzyła kampanię „Januhairy”, która zachęca kobiety do rezygnowania z używania żyletek przez miesiąc i dzielenia się zdjęciami z postępu w mediach społecznościowych. Pomysł został przyjęty i z każdym rokiem przybywa kobiet, które biorą w nim udział.
Instagram: @januhairy
Selena Gomez skradła show na 68. BFI London Film Festival, wyglądając absolutnie promiennie w eleganckiej,…
Niektórzy ludzie spędzają lata próbując znaleźć swój własny styl. Ale profesjonalni styliści mogą w tym…
W pochmurny, zimny dzień czasami wystarczy odrobina ciepła, aby poprawić sobie humor.
Lubimy od czasu do czasu poczuć się nieswojo, przewijając niekończące się tomy żenujących treści online.
Trendy są wszędzie, wpływają na wszystko, od ubrań po domy, fryzury, a nawet tańce.
Chris Evans podróżuje po całym świecie, aby promować swój najnowszy film "Czerwona Jedynka", w którym…