Jeśli nie wiesz, jak golenie włosów pod pachami i nogami stało się normą, możesz winić nieustające kampanie reklamowe. Na początku XX wieku kobiety i oczywiście całe społeczeństwo nie przejmowali się włosami rosnącymi na ich ciałach. Jednak po tym, jak pojawiły się modne sukienki bez rękawów, reklamodawcy zaczęli celować w włosy kobiet pod pachami, zachęcając kobiety do ich usuwania. Następnie zrobiono to samo z włosami na nogach. W latach 50. XX wieku, po czymś, co wydawało się jedynie modą stworzoną przez irytujących reklamodawców, golenie stało się społeczną normą trwającą przez dziesięciolecia.
Jednak w dzisiejszych czasach ludzie zaczęli kwestionować długotrwały standard piękna i jego wpływ na wizerunek ciała kobiet. Podczas gdy niektórzy z nas uczestniczą tylko w dyskusjach, inne kobiety odważą się rzucić golenie i zwrócić się do mediów społecznościowych, aby pokazać, że włosy są tylko normalną i naturalną częścią ich ciała.
W 2018 r. kobieta o imieniu Laura Jackson, która miała dość społeczeństwa i mówienia jej, jak powinno wyglądać jej ciało, stworzyła kampanię „Januhairy”, która zachęca kobiety do rezygnowania z używania żyletek przez miesiąc i dzielenia się zdjęciami z postępu w mediach społecznościowych. Pomysł został przyjęty i z każdym rokiem przybywa kobiet, które biorą w nim udział.
Instagram: @januhairy
Córka Victorii i Davida Beckhamów wywołała zamieszanie, ubierając halkę na przyjęcie z okazji 50. urodzin…
W świecie, w którym standardy piękna nieustannie ewoluują, jedna kobieta stara się robić to, co…
Yana Khachikyan tworzy miniaturowe obrazy, ponieważ wierzy, że detale tworzą perfekcję, dlatego stara się to…
Na szczęście fotografowie uliczni na całym świecie nadal napadają na miasta i upamiętniają codzienne życie…
Ludzie szaleją na punkcie jego nowego wyglądu, ponieważ jego sylwetka wywołała falę reakcji i negatywnych…
Ty także uśmiechniesz się na widok tych dorodnych, zdrowych szczeniąt!