Gdyby dzisiejsze marki miały uczciwe logotypy stworzone w czasach średniowiecza, wyglądałyby mniej więcej tak, jak Ilya Stallone, artysta i projektant, stworzył dla swojej serii zatytułowanej „Medieval Branding”.
Ilya Denisov, znany również pod pseudonimem Ilya Stallone, od jakiegoś czasu odtwarza słynne logotypy. Wcześniej artysta podzielił się informacją, że chociaż nie jest „pełnoprawnym fanem średniowiecza”, uważa, że okres ten „jest dość interesujący w historii”.
Artysta nie tylko przerysowuje wszystkie te logotypy, ale także dodaje do nich ironiczne lub interesujące zwroty akcji, które z pewnością przypadną ci do gustu!
Instagram: @ilya_stallone_artist
Wybór stroju gwiazdy — elegancka, dopasowana suknia, która podkreślała jej słynną rzeźbioną sylwetkę — wzbudził…
Łatwo zrzucić winę na nasze oczy, gdy widzimy zdumiewający widok, którego nasz mózg nie jest…
Czasami najzabawniejsze momenty zdarzają się, gdy najmniej się ich spodziewamy.
Trung Dong jest fotografem mieszkającym w Ho Chi Minh City w Wietnamie, który uwiecznia piękno…
Arch Enemy Arts prezentuje „Coveted Connections”, indywidualną wystawę Lary Dann.
Selena Gomez skradła show na 68. BFI London Film Festival, wyglądając absolutnie promiennie w eleganckiej,…