Gdyby dzisiejsze marki miały uczciwe logotypy stworzone w czasach średniowiecza, wyglądałyby mniej więcej tak, jak Ilya Stallone, artysta i projektant, stworzył dla swojej serii zatytułowanej „Medieval Branding”.
Ilya Denisov, znany również pod pseudonimem Ilya Stallone, od jakiegoś czasu odtwarza słynne logotypy. Wcześniej artysta podzielił się informacją, że chociaż nie jest „pełnoprawnym fanem średniowiecza”, uważa, że okres ten „jest dość interesujący w historii”.
Artysta nie tylko przerysowuje wszystkie te logotypy, ale także dodaje do nich ironiczne lub interesujące zwroty akcji, które z pewnością przypadną ci do gustu!
Instagram: @ilya_stallone_artist
Jeśli chciałbyś zobaczyć jeden z największych oksymoronów w formie materialnej, musisz zapoznać się z kolekcją…
Ach, być rozpieszczonym zwierzęciem, kochanym przez właściciela, którego miłość nie zna granic, a portfel nie…
Para, która jest romantycznie związana od 2018 roku, utrzymuje stosunkowo prywatne relacje, co sprawia, że…
Naukowcy udowodnili, że zwierzęta mają pozytywny wpływ na ludzi. Jesteśmy przekonani, że ludzka miłość i…
Wszyscy kochamy nasze zwierzęta za ich dziwaczne, urocze zachowanie, ale niektóre zwierzaki przenoszą sprawy na…
Fajki Caleba C. Mitchella są czymś więcej niż tylko funkcjonalne — to małe dzieła sztuki,…