
Gdyby dzisiejsze marki miały uczciwe logotypy stworzone w czasach średniowiecza, wyglądałyby mniej więcej tak, jak Ilya Stallone, artysta i projektant, stworzył dla swojej serii zatytułowanej „Medieval Branding”.
Ilya Denisov, znany również pod pseudonimem Ilya Stallone, od jakiegoś czasu odtwarza słynne logotypy. Wcześniej artysta podzielił się informacją, że chociaż nie jest „pełnoprawnym fanem średniowiecza”, uważa, że okres ten „jest dość interesujący w historii”.
Artysta nie tylko przerysowuje wszystkie te logotypy, ale także dodaje do nich ironiczne lub interesujące zwroty akcji, które z pewnością przypadną ci do gustu!
Instagram: @ilya_stallone_artist
Około 6,5 miliona zwierząt towarzyszących trafia co roku do schronisk w USA. Z tej liczby…
Świąteczna przerwa i towarzystwo zwierząt Rok bywał trudny dla wielu z nas, dlatego okres świąteczny…
Żart przy stoliku z przyjaciółmi to jedno — wystawić go na szyldzie przy ulicy, to…
To koniec miesiąca — czas na nowe zestawienie najsłodszych zdjęć ze adopcji zwierząt. W kwietniu…
Nie da się ukryć, że większość zawodów ma stresujące momenty, ale praca w dusznej, gorącej…
Żyjemy w epoce replik, podróbek i zapożyczeń. Wrażenie, że wszystko zostało już wymyślone — czy…