Internet może być niesamowitym miejscem do wyszukiwania inspiracji podróżniczych i planowania następnej podróży. Niestety to, co widzimy w Internecie, nie zawsze jest tym, co dostajemy w prawdziwym życiu.
Niektórzy podróżnicy w mediach społecznościowych, zwłaszcza wpływowi, chcą przedstawić swoje przygody w pochlebnym świetle. Może to wywołać pewne zaskoczenie, gdy w końcu udamy się do reklamowanych przez nich miejsc docelowych i okaże się, że nie są one takie, jak sobie wyobrażaliśmy. Weźmy na przykład „syndrom paryski”, który opisuje rozczarowanie, jakie odczuwają niektórzy japońscy turyści odwiedzając stolicę Francji.
Zebraliśmy niektóre z tych otwierających oczy momentów z Internetu.
Peter Delaney jest fotografem, który głównie pracuje w Afryce. Jest pełen pasji w swoim zawodzie.
W świecie tatuażu Ric jest artystą, który przyciąga wiele uwagi dzięki swoim niesamowitym i superrealistycznym…
Katy Perry pochwaliła się ciałem na pokazie Balenciaga Haute Couture podczas Tygodnia Mody w Paryżu.…
Wykonanie idealnego zdjęcia w dzisiejszych wydaje się takie proste - wystarczy, że uśmiechniesz się najlepiej…
Elon Musk, 52-letni założyciel Tesli i potentat technologiczny, na początku tego roku po cichu powitał…
Większość ludzi, którzy żyli w latach 90., prawdopodobnie pamięta te czasy jako prostsze. Był to…