
Amerykanie spędzają w samochodzie średnio 10 godzin i 50 minut tygodniowo, sugeruje Daily Ride Index 2019. Oznacza to, że wszyscy mamy dużo czasu, aby spojrzeć przez okno i spojrzeć na krajobraz… lub na billboardy.
Czasami dwie sekundy to czas, w którym marki mają okazję przekonać cię, że nie możesz żyć bez wypróbowania nowego bekonu. Ale chociaż większość z tych tak zwanych reklam jest tandetna, zbyt jasna i zwyczajnie nudna, aby skłonić nas do myślenia o tym, co sprzedają, kilka z nich jest dokładnie odwrotnych.
Więc tym razem wybieramy się na spacer po inteligentnym i kreatywnym parky bilbordowym, w którym reklamy są same w sobie jak dzieła sztuki. Zaskakujące, interaktywne, wymiarowe, reagujące na pogodę, światło lub ciemność, całkowicie przyciągają nasze zmysły. Wielkie brawa dla wszystkich twórców wypuszczonych z burzy mózgów i agencji reklamowych, którym udało się zaprezentować swoje pomysły klientom, dzięki którym reklama billboardowa znów stała się świetna!
Około 6,5 miliona zwierząt towarzyszących trafia co roku do schronisk w USA. Z tej liczby…
Świąteczna przerwa i towarzystwo zwierząt Rok bywał trudny dla wielu z nas, dlatego okres świąteczny…
Żart przy stoliku z przyjaciółmi to jedno — wystawić go na szyldzie przy ulicy, to…
To koniec miesiąca — czas na nowe zestawienie najsłodszych zdjęć ze adopcji zwierząt. W kwietniu…
Nie da się ukryć, że większość zawodów ma stresujące momenty, ale praca w dusznej, gorącej…
Żyjemy w epoce replik, podróbek i zapożyczeń. Wrażenie, że wszystko zostało już wymyślone — czy…