Amerykanie spędzają w samochodzie średnio 10 godzin i 50 minut tygodniowo, sugeruje Daily Ride Index 2019. Oznacza to, że wszyscy mamy dużo czasu, aby spojrzeć przez okno i spojrzeć na krajobraz… lub na billboardy.
Czasami dwie sekundy to czas, w którym marki mają okazję przekonać cię, że nie możesz żyć bez wypróbowania nowego bekonu. Ale chociaż większość z tych tak zwanych reklam jest tandetna, zbyt jasna i zwyczajnie nudna, aby skłonić nas do myślenia o tym, co sprzedają, kilka z nich jest dokładnie odwrotnych.
Więc tym razem wybieramy się na spacer po inteligentnym i kreatywnym parky bilbordowym, w którym reklamy są same w sobie jak dzieła sztuki. Zaskakujące, interaktywne, wymiarowe, reagujące na pogodę, światło lub ciemność, całkowicie przyciągają nasze zmysły. Wielkie brawa dla wszystkich twórców wypuszczonych z burzy mózgów i agencji reklamowych, którym udało się zaprezentować swoje pomysły klientom, dzięki którym reklama billboardowa znów stała się świetna!
W wieku 66 lat Sharon Stone jest nadal tak samo oszałamiająca jak zawsze, udowadniając, że…
Bryan Sansivero jest fotografem portretowym, który fotografuje opuszczone domy od ponad 10 lat.
Czy znasz He-Mana i jego bohaterskie przygody? Jeśli tak, możesz być ciekaw, jak mogłoby wyglądać…
Lindsay Lohan, gwiazda, która przez większą część swojego życia była w centrum uwagi, zawsze potrafiła…
Istnieje wiele sposobów na zmianę wyglądu. Możesz na przykład kupić nowe buty lub zrobić sobie…