Od czasu do czasu musisz wejść do sklepu osiedlowego, aby kupić chleb, papier toaletowy lub torebkę cukierków późno w nocy. Ponieważ większość ludzi wskakuje i wyskakuje, nie przejmując się zbytnio, istnieje ryzyko, że przegapią ten jeden mały, czysty powód, który sprawia, że każda podróż do sklepiku jest warta zachodu.
Powodem jest kot, lepiej znany jako „futrzany szef sklepu”, który spotyka i wita niczego niepodejrzewających kupujących w alejce z ciastkami lub w niezidentyfikowanym pudełku w kącie. Czasami chowa się na widoku tuż przy drzwiach, ale prawie za każdym razem potrafi wtopić się w otoczenie.
Projekt mediów społecznościowych „Bodega Cats” poświęcony jest tej wyjątkowej rasie kotów sklepowych (nie jest to do końca rasa, ale lubimy o nich myśleć w ten sposób) i zbiera wszystkie futrzane obserwacje zauważone w sklepach w Nowym Jorku, ale także w innych miejscach w USA i reszcie świata. Z ogromną liczbą 1 mln obserwujących na Twitterze i 421 tys. osób śledzących projekt na Instagramie, zyskał on niemal kultową rzeszę fanów i jak mogłoby nie!
Instagram: @bodegacatsofinstagram