W biznesie nie sposób zaznać chwili wytchnienia. Wszystko ulega zmianie, a przede wszystkim zmienia się sposób postrzegania marki i designerskie trendy. Nawet najbardziej rozpoznawalne logo ewoluuje wraz z rozwojem wizerunku firmy. Wszystkie światowej sławy marki mają za sobą zmiany, które przyczyniły się do wzrostu ich popularności – prezentujemy najciekawsze metamorfozy znanych logotypów.
Angelina Jolie i jej 16-letni syn, Knox Jolie-Pitt, skradli show na 15. dorocznej gali Governors…
Jennifer Lawrence zwróciła uwagę na 15. dorocznej gali Governors Awards, prezentując swój nienaganny styl ciążowy…
Stary drewniany dom w Zgonie w Polsce, otoczony jest niezwykłymi dziełami sztuki, które z pewnością…
Bex jest samoukiem z Christchurch w Nowej Zelandii.
Nicole Kidman emanowała elegancją i blaskiem, gdy we wtorek wieczorem uczestniczyła w gali GQ Men…
Nasz mózg działa w taki sposób, że blokuje nieistotne informacje, a zamiast tego skupia się…