9 znanych marek, które przekształciły swoje loga w kobiece wersje.

Tegoroczny dzień kobiet polegał na wzmacnianiu pozycji płci pięknej. Coraz więcej firm zdecydowało się, aby świętować ten dzień.

Creative Equals, organizacja mająca na celu wspieranie utalentowanych kobiet i promowanie różnorodności w branżach kreatywnych, postanowiła zastąpić ikoniczne loga marek ich kobiecymi odpowiednikami, aby podkreślić kwestie niezrównoważonego brandingu w mediach.

Loga organizacji uwzględniają firmy takie jak Pringles, Monopoly, DreamWorks, Schwarzkopf i Bic. Creative Equals ma nadzieję, że rozwiąże problem nierówności płci, ponieważ według założyciela organizacji i dyrektora generalnego, Ali Hanana, 89,5% dyrektorów projektowych to mężczyźni, co może mieć wpływ na tożsamość marki.

W rozmowie z Dezeen, Ali Hanan stwierdził, że nie atakuje żadnej z tych marek osobiście, ale chcieli pokazać różne przykłady, aby ludzie świętowali Międzynarodowy Dzień Kobiet i myśleli o potrzebach przedstawicielek płci pięknej.

Nie jest to jedyny pomysł na Międzynarodowy Dzień Kobiet w tym roku. Byliśmy zaskoczeni kolekcją 17 nowych lalek Barbie, które przedstawiają inspirujące kobiety z całego świata.

Miss Pringles

Miss Monopoly

Miss Schwarzkopf

Miss DreamWorks

Miss Bic

Miss Bafta

Reklama

Miss Oscar

Tegoroczny Międzynarodowy Dzień Kobiet zainspirował również inne znane firmy do zmiany logotypu na cześć kobiet:

MTV

Reklama
Skomentuj
PRZEWIŃ W DÓŁ, ABY PRZECZYTAĆ NASTĘPNY ARTYKUŁ
Wyślij znajomemu