Projektanci i ich klienci zawsze posiadają rozbieżne wizje – na szczęście często są w stanie wypracować rozsądny kompromis. Niestety, nie każdy laik potrafi przyznać rację profesjonaliście, uparcie obstając przy swoim wyobrażeniu perfekcyjnej wizualizacji pomysłu. Jeden z ostatnich tweetów japońskiej marki Nissin Cup Noodles to doskonały przykład błędu klienta nieufnego względem agencji marketingowej. Szczegółowe instrukcje zostały krok po kroku zrealizowane przez precyzyjnych grafików, którzy, nie zważając na konsekwencje, zdecydowali się udowodnić zleceniodawcy absurdalność jego projektowych decyzji. Efekt ich kreatywnej złośliwości naprawdę robi wrażenie!
Kris Jenner od lat nosi swoją charakterystyczną fryzurę pixie, przez co trudno sobie wyobrazić ją…
„Diabeł tkwi w szczegółach”, mówi słynne powiedzenie i dotyczy to zwłaszcza projektowania przedmiotów codziennego użytku.
W świecie, w którym internetowe przyjaźnie są często niedoceniane, serdeczna niespodzianka pewnej żony dla jej…
Kiedy uprawiasz własną żywność, kontrolujesz każdy etap procesu — od wyboru nasion i zarządzania glebą…
Czy zastanawiałeś się kiedyś, jaką suknię ślubną założyłyby Kopciuszek lub Ariel, gdyby dzisiaj brały ślub?
Oto pierwszy konkurs AI Image!