Kategorie: Rozrywka

Agencja reklamowa zadrwiła z absurdalnych życzeń swojego klienta, realizując wszystkie jego zachcianki.

Projektanci i ich klienci zawsze posiadają rozbieżne wizje – na szczęście często są w stanie wypracować rozsądny kompromis. Niestety, nie każdy laik potrafi przyznać rację profesjonaliście, uparcie obstając przy swoim wyobrażeniu perfekcyjnej wizualizacji pomysłu. Jeden z ostatnich tweetów japońskiej marki Nissin Cup Noodles to doskonały przykład błędu klienta nieufnego względem agencji marketingowej. Szczegółowe instrukcje zostały krok po kroku zrealizowane przez precyzyjnych grafików, którzy, nie zważając na konsekwencje, zdecydowali się udowodnić zleceniodawcy absurdalność jego projektowych decyzji. Efekt ich kreatywnej złośliwości naprawdę robi wrażenie!

Pierwsza wersja reklamy:

Efekt przeróbek na życzenie klienta:

Ostateczna metamorfoza – marzenie firmy i koszmar designera:

Reklama
Share

Najnowsze

23 ujmujące ujęcia z Google Street View, które pokażą Ci Polskę

Czego powinniśmy się trzymać podczas kwarantanny? Podróżowania online! Na przykład po Polsce. Oto zbiór uroczych…

14 godzin temu

22 zmiany w życiu, które następują po przygarnięciu zwierzaka

Rozważ wszystkie konsekwencje Chcesz mieć zwierzaka — ale czy pomyślałeś o wszystkich zmianach, które się…

15 godzin temu

Japoński artysta kulinarny: 11 najsłodszych dzieł

Wprowadzenie do kyaraben Jeśli zdarza Ci się patrzeć na talerz i nie czuć żadnej radości…

16 godzin temu

38 razy, gdy psy zasłużyły na najlepsze domki i ludzie podjęli wyzwanie

Psy, podobnie jak ludzie, potrzebują bezpiecznego i wygodnego azylu, by żyć zdrowo i szczęśliwie. Sposobów…

16 godzin temu

50 pełnych sarkazmu komiksów

Steve Nelson potrafi rozśmieszyć prostotą Komiksy Steve'a Nelsona udowadniają, że nie potrzeba miliona szczegółów, żeby…

16 godzin temu

38 tatuażowych wpadek, które dowodzą, że nie każdy pomysł nadaje się na skórę

Wzrost popularności tatuaży — i ryzyko wpadek Tatuaże nigdy nie były tak modne, a artyści…

16 godzin temu