Igor Dobrowolski jest polskim artystą, który ostatnio zaprojektował własną wersję prawdziwej reklamy. Korporacje, takie jak Nestlé i Unilever, czerpią ogromne korzyści z jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych, a jednocześnie sprzedają mit o recyklingu jako rozwiązanie. Ale każdy, kto poważnie zastanawiał się nad tym problemem, widzi, że recykling nigdy nie poradzi sobie z ilością plastiku otaczającego nasze codzienne życie.
Instagram: @igor_dobrowolski
Szczerze współczujemy wszystkim bohaterom naszej kompilacji, którzy byli głodni i nie dostali tego, co chcieli.
Miłość okazuje swoją najgłębszą siłę, gdy wyzwania życiowe wydają się nie do pokonania.
Niedawne wyjście Jasona Momoa z dwójką dzieci wywołało szum.
Po raz pierwszy tak wcześnie w roku możemy zobaczyć zwycięzców World Sports Photography Awards, których…
Alessia Ciullo to utalentowana artystka z Włoch, która przekształca zwierzęta w urocze postacie w stylu…
Salma Hayek zrobiła furorę na Złotych Globach 2025, przyciągając wzrok w zapierającej dech w piersiach…