Wszyscy znamy takie marki jak Prada, Apple i Chanel. Dla większości ludzi marki te dają poczucie luksusu, jakości i wyrafinowania. Są też tacy, którzy uważają, że takie firmy reprezentują dekadencję, bezmyślne wydatki i zawyżone ceny. Być może kierując się tymi sprzecznymi opiniami izraelski artysta Peddy Mergui stworzył serię prac, w których wyobrażał sobie, jak wyglądałyby niektóre produkty żywnościowe, gdyby były pakowane przez znane marki.
Projekt nosi nazwę „Wheat is Wheat is Wheat” i bada pomysł, w jaki sposób opakowanie marki zmienia nasze postrzeganie. W końcu jedzenie w środku jest takie samo. „Wystawa eksploruje dynamiczne i często niewyraźne etyczne granice projektowania w kulturze konsumenckiej.” – tak sam artysta opisał ten pomysł.
Leigh Horwood jest fotografem zwierząt domowych z Brisbane w Australii i jest naprawdę szczęśliwy, że…
Woda, niezbędny element życia, od zawsze inspiruje fotografów, fascynując ich ciągłymi przemianami i urzekającymi właściwościami.
W niedawnym poście na Instagramie światowa supergwiazda Beyoncé odniosła się do ciągłych plotek na temat…
Błędy podczas gotowania zdarzają się każdemu, wystarczy potraktować takie przypadki z odrobiną humoru.
W wyniku przełomowego obrotu wydarzeń Alejandra Marisa Rodríguez, 60-letnia prawniczka i dziennikarka, przełamała stereotypy, stając…
AAmy Revives jest już dobrze znaną artystką dzięki swoim przystępnym komiksom. Jednak Amy ma również…