Artysta stworzył 16 rodzajów markowych opakowań produktów spożywczych, aby pokazać absurdalność firm!

Wszyscy znamy takie marki jak Prada, Apple i Chanel. Dla większości ludzi marki te dają poczucie luksusu, jakości i wyrafinowania. Są też tacy, którzy uważają, że takie firmy reprezentują dekadencję, bezmyślne wydatki i zawyżone ceny. Być może kierując się tymi sprzecznymi opiniami izraelski artysta Peddy Mergui stworzył serię prac, w których wyobrażał sobie, jak wyglądałyby niektóre produkty żywnościowe, gdyby były pakowane przez znane marki.

Projekt nosi nazwę „Wheat is Wheat is Wheat” i bada pomysł, w jaki sposób opakowanie marki zmienia nasze postrzeganie. W końcu jedzenie w środku jest takie samo. „Wystawa eksploruje dynamiczne i często niewyraźne etyczne granice projektowania w kulturze konsumenckiej.” – tak sam artysta opisał ten pomysł.

1. Mleko firmy Apple

2. Pomarańcze firmy Nike

3. Jogurt firmy Tiffani&Co

4. Jajka firmy Versace

5. Mąka firmy Prada

6. Makaron firmy Ferrari

Reklama

7. Preparat dla niemowląt firmy Chanel

8. Salami firmy Louis Vuitton

9. Masło firmy Bvlgari

10. Ogórki konserwowe firmy Gucci

11. Sól i pieprz firmy Hermès

12. Makaron Ramen firmy Burberry

13. Herbatniki firmy Dolce & Gabbana

14. Biały ryż firmy HSBC

15. Kawa firmy Cartier

16. Oliwa z oliwek firmy United Colors Of Benetton

Reklama
Skomentuj
PRZEWIŃ W DÓŁ, ABY PRZECZYTAĆ NASTĘPNY ARTYKUŁ
Wyślij znajomemu