Wszyscy znamy takie marki jak Prada, Apple i Chanel. Dla większości ludzi marki te dają poczucie luksusu, jakości i wyrafinowania. Są też tacy, którzy uważają, że takie firmy reprezentują dekadencję, bezmyślne wydatki i zawyżone ceny. Być może kierując się tymi sprzecznymi opiniami izraelski artysta Peddy Mergui stworzył serię prac, w których wyobrażał sobie, jak wyglądałyby niektóre produkty żywnościowe, gdyby były pakowane przez znane marki.
Projekt nosi nazwę „Wheat is Wheat is Wheat” i bada pomysł, w jaki sposób opakowanie marki zmienia nasze postrzeganie. W końcu jedzenie w środku jest takie samo. „Wystawa eksploruje dynamiczne i często niewyraźne etyczne granice projektowania w kulturze konsumenckiej.” – tak sam artysta opisał ten pomysł.
Dla fanów kina lat 80. niedawne spotkanie Demi Moore i Roba Lowe wywołało falę nostalgii…
Wszyscy to słyszeliśmy: dobrym ludziom przytrafiają się złe rzeczy.
Umiejętność Dimitrisa dostrzegania wartości artystycznej w codzienności nadal inspiruje ludzi w mediach społecznościowych.
Konto na Instagramie z 278 tys. obserwujących, @WindowKitty, publikuje zdjęcia z całego świata przedstawiające koty…
Zendaya nie jest obca w kradzieży blasku na czerwonym dywanie, zawsze zachwyca swoim nieskrępowanym, szykownym…
Z reguły firmy robią wszystko, aby zwiększyć poziom komfortu swoich klientów i uczynić ich lojalnymi…