Kategorie: Rozrywka

Audi zamówiło sesję zdjęciową samochodu za 50 tysięcy. Fotograf wykorzystał autko warte 32 dolary.

Marketing w branży motoryzacyjnej generuje naprawdę wysokie koszty – dlatego warto zatrudnić do współpracy przy kampanii reklamowej Felixa Hernandeza. Kreatywny fotograf nie boi się wyzwań dążących do redukcji wydatków, sprawnie posługując się miniaturowymi modelami samochodów. „Podczas gdy normalnie korzystam z autek w skali 1:18 w odniesieniu do ich realnych wymiarów, tym razem przyszło mi zmierzyć się z modelem 43-krotnie mniejszym od swojego oryginału!” – opowiada Hernandez – „To pierwszy raz, kiedy pracowałem z tak niewielkim rekwizytem.” Pomimo braku doświadczenia fotografa z pracą w tak niewielkiej skali, należy mu przyznać, że reklama Audi Middle East prezentuje się naprawdę realistycznie!

Reklama
Share

Najnowsze

Madonna pokazuje swoje nowe zęby, a ludzie zauważają to samo!

Madonna nigdy nie stroniła od przeobrażeń. Teraz jej najnowsza transformacja — tym razem obejmująca zęby…

60 minut temu

17 zdjęć, które udowadniają, że zwierzęta potrafią zamienić każde zdjęcie w mem!

Dzięki swoim głupkowatym uśmiechom i zachowaniu zwracającym na siebie uwagę, nasi czworonożni przyjaciele dodają pikantnego…

1 godzinę temu

Para z dzieciństwa spotkała się ponownie po 85 latach dzięki zdjęciu szkolnemu!

Z pierwotnych 32 dzieci na zdjęciu z 1936 roku pozostało tylko troje. Dwoje z nich,…

1 godzinę temu

30 zabawnych, bliskich i żywych ilustracji autorstwa Marii Jesús Contreras!

Zabawne, żywe, bliskie i zabawne — to tylko kilka słów, które przychodzą na myśl, gdy…

16 godzin temu

30 osób rywalizujących o tytuł „najgorszego dnia w życiu”!

Życie nie zawsze jest lekkie. Może zaskoczyć nas i powalić na ziemię. Czasami mamy świetne…

16 godzin temu

Rzadko widywany syn Matthew McConaugheya zachwyca na czerwonym dywanie!

​Matthew McConaughey i jego żona, Camila Alves, nie są obcy opinii publicznej. Ale to ich…

1 dzień temu