Marketing w branży motoryzacyjnej generuje naprawdę wysokie koszty – dlatego warto zatrudnić do współpracy przy kampanii reklamowej Felixa Hernandeza. Kreatywny fotograf nie boi się wyzwań dążących do redukcji wydatków, sprawnie posługując się miniaturowymi modelami samochodów. „Podczas gdy normalnie korzystam z autek w skali 1:18 w odniesieniu do ich realnych wymiarów, tym razem przyszło mi zmierzyć się z modelem 43-krotnie mniejszym od swojego oryginału!” – opowiada Hernandez – „To pierwszy raz, kiedy pracowałem z tak niewielkim rekwizytem.” Pomimo braku doświadczenia fotografa z pracą w tak niewielkiej skali, należy mu przyznać, że reklama Audi Middle East prezentuje się naprawdę realistycznie!
Madonna nigdy nie stroniła od przeobrażeń. Teraz jej najnowsza transformacja — tym razem obejmująca zęby…
Dzięki swoim głupkowatym uśmiechom i zachowaniu zwracającym na siebie uwagę, nasi czworonożni przyjaciele dodają pikantnego…
Z pierwotnych 32 dzieci na zdjęciu z 1936 roku pozostało tylko troje. Dwoje z nich,…
Zabawne, żywe, bliskie i zabawne — to tylko kilka słów, które przychodzą na myśl, gdy…
Życie nie zawsze jest lekkie. Może zaskoczyć nas i powalić na ziemię. Czasami mamy świetne…
Matthew McConaughey i jego żona, Camila Alves, nie są obcy opinii publicznej. Ale to ich…