
Marketing w branży motoryzacyjnej generuje naprawdę wysokie koszty – dlatego warto zatrudnić do współpracy przy kampanii reklamowej Felixa Hernandeza. Kreatywny fotograf nie boi się wyzwań dążących do redukcji wydatków, sprawnie posługując się miniaturowymi modelami samochodów. „Podczas gdy normalnie korzystam z autek w skali 1:18 w odniesieniu do ich realnych wymiarów, tym razem przyszło mi zmierzyć się z modelem 43-krotnie mniejszym od swojego oryginału!” – opowiada Hernandez – „To pierwszy raz, kiedy pracowałem z tak niewielkim rekwizytem.” Pomimo braku doświadczenia fotografa z pracą w tak niewielkiej skali, należy mu przyznać, że reklama Audi Middle East prezentuje się naprawdę realistycznie!
Drewno od zawsze fascynuje: od misternie rzeźbionych instrumentów, przez wiekowe świątynie, po rodzinne meble przekazywane…
Ratatouille z 2007 roku to jedno z tych animowanych dzieł, które zostają z widzem na…
To, jak koty śpią, to zjawisko samo w sobie. Nie dlatego, że ich pozycje są…
Jesteśmy po uszy zanurzeni w świątecznym sezonie i nawet kolejne niespodzianki 2020 roku nie gaszą…
Czego potrzebuje każdy dobry psiak i psiaczka? Stałego domu i ludzi, którzy kochają ich bezgranicznie.…
Około 6,5 miliona zwierząt towarzyszących trafia co roku do schronisk w USA. Z tej liczby…