Kategorie: Rozrywka

Audi zamówiło sesję zdjęciową samochodu za 50 tysięcy. Fotograf wykorzystał autko warte 32 dolary.

Marketing w branży motoryzacyjnej generuje naprawdę wysokie koszty – dlatego warto zatrudnić do współpracy przy kampanii reklamowej Felixa Hernandeza. Kreatywny fotograf nie boi się wyzwań dążących do redukcji wydatków, sprawnie posługując się miniaturowymi modelami samochodów. „Podczas gdy normalnie korzystam z autek w skali 1:18 w odniesieniu do ich realnych wymiarów, tym razem przyszło mi zmierzyć się z modelem 43-krotnie mniejszym od swojego oryginału!” – opowiada Hernandez – „To pierwszy raz, kiedy pracowałem z tak niewielkim rekwizytem.” Pomimo braku doświadczenia fotografa z pracą w tak niewielkiej skali, należy mu przyznać, że reklama Audi Middle East prezentuje się naprawdę realistycznie!

Reklama
Share

Najnowsze

„Najfajniejsza rzecz, jaką widziałem”: 50 razy, gdy drewno zamieniło się w coś niesamowitego

Drewno od zawsze fascynuje: od misternie rzeźbionych instrumentów, przez wiekowe świątynie, po rodzinne meble przekazywane…

18 godzin temu

33 ukryte smaczki w Ratatouille, które zauważyli tylko uważni widzowie

Ratatouille z 2007 roku to jedno z tych animowanych dzieł, które zostają z widzem na…

19 godzin temu

30 kotów pokazujących, jak trudno jest spać na drzewach

To, jak koty śpią, to zjawisko samo w sobie. Nie dlatego, że ich pozycje są…

20 godzin temu

45 razy, gdy dekoracje świąteczne były tak pomysłowe, że aż zaimponowały Świętemu Mikołajowi

Jesteśmy po uszy zanurzeni w świątecznym sezonie i nawet kolejne niespodzianki 2020 roku nie gaszą…

21 godzin temu

27 zdjęć psów przed i po adopcji, która odmieniła ich życie

Czego potrzebuje każdy dobry psiak i psiaczka? Stałego domu i ludzi, którzy kochają ich bezgranicznie.…

22 godziny temu

50 najserdeczniejszych zdjęć adoptowanych zwierząt miesiąca

Około 6,5 miliona zwierząt towarzyszących trafia co roku do schronisk w USA. Z tej liczby…

2 dni temu