Marketing w branży motoryzacyjnej generuje naprawdę wysokie koszty – dlatego warto zatrudnić do współpracy przy kampanii reklamowej Felixa Hernandeza. Kreatywny fotograf nie boi się wyzwań dążących do redukcji wydatków, sprawnie posługując się miniaturowymi modelami samochodów. „Podczas gdy normalnie korzystam z autek w skali 1:18 w odniesieniu do ich realnych wymiarów, tym razem przyszło mi zmierzyć się z modelem 43-krotnie mniejszym od swojego oryginału!” – opowiada Hernandez – „To pierwszy raz, kiedy pracowałem z tak niewielkim rekwizytem.” Pomimo braku doświadczenia fotografa z pracą w tak niewielkiej skali, należy mu przyznać, że reklama Audi Middle East prezentuje się naprawdę realistycznie!
Dzień Matki zbliża się wielkimi krokami, a ludzie przeszukują sklepy i Internet w poszukiwaniu idealnego…
Kiedy czujemy się przygnębieni, nasze ukochane zwierzaki zawsze są przy nas, aby poprawić nam nastrój…
Zwierzęta zawsze miały szczególny sposób wzbogacania naszego życia swoją bezwarunkową miłością. Niezależnie od tego, czy…
Sarah Jessica Parker zwróciła na siebie uwagę na Met Gali 2024 dzięki swojej przyciągającej wzrok…
Zażółcenie łez może mieć różne przyczyny, jednak należy pamiętać, że niekoniecznie oznacza to sytuację zagrażającą…
Wielu pracowników ceni sobie południową przerwę. Ale dla niektórych ta przerwa nie polega tylko na…