Kategorie: Rozrywka

Audi zamówiło sesję zdjęciową samochodu za 50 tysięcy. Fotograf wykorzystał autko warte 32 dolary.

Marketing w branży motoryzacyjnej generuje naprawdę wysokie koszty – dlatego warto zatrudnić do współpracy przy kampanii reklamowej Felixa Hernandeza. Kreatywny fotograf nie boi się wyzwań dążących do redukcji wydatków, sprawnie posługując się miniaturowymi modelami samochodów. „Podczas gdy normalnie korzystam z autek w skali 1:18 w odniesieniu do ich realnych wymiarów, tym razem przyszło mi zmierzyć się z modelem 43-krotnie mniejszym od swojego oryginału!” – opowiada Hernandez – „To pierwszy raz, kiedy pracowałem z tak niewielkim rekwizytem.” Pomimo braku doświadczenia fotografa z pracą w tak niewielkiej skali, należy mu przyznać, że reklama Audi Middle East prezentuje się naprawdę realistycznie!

Reklama
Share

Najnowsze

Angelina Jolie przedstawia swojego dorosłego syna, Knoxa, na czerwonym dywanie!

Angelina Jolie i jej 16-letni syn, Knox Jolie-Pitt, skradli show na 15. dorocznej gali Governors…

3 godziny temu

Suknia Jennifer Lawrence została nazwana „najlepszym stylem ciążowym”!

Jennifer Lawrence zwróciła uwagę na 15. dorocznej gali Governors Awards, prezentując swój nienaganny styl ciążowy…

3 godziny temu

Surrealistyczne rzeźby autorstwa polskiego artysty!

Stary drewniany dom w Zgonie w Polsce, otoczony jest niezwykłymi dziełami sztuki, które z pewnością…

8 godzin temu

19 dzieł sztuki na drewnie z technik mieszanych!

Bex jest samoukiem z Christchurch w Nowej Zelandii.

8 godzin temu

Młodzieńczy wygląd 57-letniej Nicole Kidman zachwyca ludzi podczas jej ostatniego występu!

Nicole Kidman emanowała elegancją i blaskiem, gdy we wtorek wieczorem uczestniczyła w gali GQ Men…

21 godzin temu

16 osób, które przyciągnęły dużo uwagi bez żadnego wysiłku!

Nasz mózg działa w taki sposób, że blokuje nieistotne informacje, a zamiast tego skupia się…

21 godzin temu