Ben Carter to ciężko autystyczny 14-latek z Devon. Odkąd skończył 2 latka, odmawiał picia z innego naczynia niż jego ulubiony kubek-niekapek – niestety, z czasem naczynie zaczęło się rozpadać, a model dawno wycofano z produkcji. Zdeterminowany tata chłopca rozpoczął w Internecie akcję, która dotarła do producenta kubków – firma Tommee Tippee zdecydowała się na wykonanie 500 egzemplarzy specjalnie z myślą o potrzebującym chłopcu! Wiara w ludzkość została przywrócona.
„Proszę, pomóżcie mi znaleźć nowy kubek dla Bena.
Ben ma 14 lat i cierpi na ciężką odmianę autyzmu. Nie mówi i niewiele rozumie. Odkąd skończył 2 lata, pił jedynie ze swojego kubeczka firmy Tommee Tippee z dwoma uszkami. Na szczęście 3 lata temu udało nam się zastąpić stare, rozpadające się naczynie nowszym – najpierw dolną, następnie kilka tygodni później górną część. Był podejrzliwy, ale udało się. To nie problem? W tym wieku powinien już pić ze szklanki! Ben nie pił w szkole, odkąd skończył 5 lat. Nie potrafił napić się niczego poza domem, więc nie mogliśmy nigdzie z nim wyjść. Ludzie mówili, że sięgnie po napój, kiedy poczuje pragnienie, ale to groziło odwodnieniem. Te kubki zostały wycofane z produkcji i nie sposób zastąpić ich nowszymi, już próbowaliśmy. Ben po prostu je odrzuca. Może macie podobny zalegający na tyłach szafki? Może być używany, nie ma problemu, bo naszemu pozostało już niewiele życia. Szczerze mówiąc zastanawiamy się, co będzie, kiedy całkiem się rozpadnie. Możecie nam pomóc? Proszę, udostępnijcie ten post, możecie znaleźć mnie na Twitterze. Z przyjemnością zapłacimy za kubek i przesyłkę i chętnie przyjmiemy więcej niż jeden, jeżeli uda Wam się cokolwiek znaleźć.”
„Nagroda za podobny kubek! Nasz syn cierpi na ciężką odmianę autyzmu i grozi mu odwodnienie, ponieważ nie sięgnie po żaden różniący się od niego kształtem lub kolorem. Proszę, udostępniajcie!”
„Nadal badamy sprawę, ale wiemy już, że jest to kubek wyprodukowany ponad 10 lat temu. Może to pomoże komuś w poszukiwaniach.”
„Produkcja kubeczka nie byłaby możliwa bez miłości i wsparcia okazanych przez Was za pośrednictwem mediów społecznościowych – wielkie dzięki wszystkim!”
Lubimy od czasu do czasu poczuć się nieswojo, przewijając niekończące się tomy żenujących treści online.
Trendy są wszędzie, wpływają na wszystko, od ubrań po domy, fryzury, a nawet tańce.
Chris Evans podróżuje po całym świecie, aby promować swój najnowszy film "Czerwona Jedynka", w którym…
Jeśli masz zamiar zaadoptować zwierzaka, powinieneś zrozumieć, że będziesz musiał zrobić coś więcej niż tylko…
Ikona kina wyglądała niezwykle szykownie i promiennie w całkowicie czarnym stroju, przyciągając mnóstwo uwagi.
W świecie satysfakcjonujących zdjęć i filmów online nigdy nie można się pomylić, z myciem ciśnieniowym.