
Niezainteresowani modą prawdopodobnie jeszcze nie wiedzą, że Balenciaga stworzyła model nowej torby, która ukazała się w sprzedaży w cenie 2145 dolarów za sztukę. To jeszcze nie wszystko. Najciekawsze, że zdjęcia prezentujące ten niezwykle kosztowny produkt do złudzenia przywodzą na myśl torbę na zakupy znaną z sieci sklepów IKEA – wartą jedynie 99 centów! Szwedzka marka nie tylko dostrzegła ten fakt, ale postanowiła wykorzystać go w swojej kampanii reklamowej, stworzonej we współpracy z agencją kreatywną ACNE. Zobacz, jak niesamowite podobieństwo łączy minimalistyczny model Frakta z jego niezwykle drogim naśladowcą.
„Hahaha, Balenciaga sprzedaje torbę na zakupy ze sklepu IKEA za 2145 dolarów!”
„Jak zidentyfikować oryginalną torbę Frakta:
1. Potrząśnij nią. Jeżeli szeleści, jest prawdziwa.
2. Jest wielofunkcyjna. Możesz nosić w niej sprzęt do hokeja, cegły, a nawet wodę.
3. Wrzuć ją w błoto. Prawdziwa torba Frakta łatwo da się spłukać wężem ogrodowym.
4. Cena – jedyne 99 centów.”
„Najlepszy towarzysz na życiowym wybiegu. Ponadczasowa klasyka, równie funkcjonalna jak niebieska, pasuje do każdego stroju, wytrzymuje 25 kilogramów obciążenia.”
Czego powinniśmy się trzymać podczas kwarantanny? Podróżowania online! Na przykład po Polsce. Oto zbiór uroczych…
Rozważ wszystkie konsekwencje Chcesz mieć zwierzaka — ale czy pomyślałeś o wszystkich zmianach, które się…
Wprowadzenie do kyaraben Jeśli zdarza Ci się patrzeć na talerz i nie czuć żadnej radości…
Psy, podobnie jak ludzie, potrzebują bezpiecznego i wygodnego azylu, by żyć zdrowo i szczęśliwie. Sposobów…
Steve Nelson potrafi rozśmieszyć prostotą Komiksy Steve'a Nelsona udowadniają, że nie potrzeba miliona szczegółów, żeby…
Wzrost popularności tatuaży — i ryzyko wpadek Tatuaże nigdy nie były tak modne, a artyści…