Niezainteresowani modą prawdopodobnie jeszcze nie wiedzą, że Balenciaga stworzyła model nowej torby, która ukazała się w sprzedaży w cenie 2145 dolarów za sztukę. To jeszcze nie wszystko. Najciekawsze, że zdjęcia prezentujące ten niezwykle kosztowny produkt do złudzenia przywodzą na myśl torbę na zakupy znaną z sieci sklepów IKEA – wartą jedynie 99 centów! Szwedzka marka nie tylko dostrzegła ten fakt, ale postanowiła wykorzystać go w swojej kampanii reklamowej, stworzonej we współpracy z agencją kreatywną ACNE. Zobacz, jak niesamowite podobieństwo łączy minimalistyczny model Frakta z jego niezwykle drogim naśladowcą.
„Hahaha, Balenciaga sprzedaje torbę na zakupy ze sklepu IKEA za 2145 dolarów!”
„Jak zidentyfikować oryginalną torbę Frakta:
1. Potrząśnij nią. Jeżeli szeleści, jest prawdziwa.
2. Jest wielofunkcyjna. Możesz nosić w niej sprzęt do hokeja, cegły, a nawet wodę.
3. Wrzuć ją w błoto. Prawdziwa torba Frakta łatwo da się spłukać wężem ogrodowym.
4. Cena – jedyne 99 centów.”
„Najlepszy towarzysz na życiowym wybiegu. Ponadczasowa klasyka, równie funkcjonalna jak niebieska, pasuje do każdego stroju, wytrzymuje 25 kilogramów obciążenia.”
Madonna nigdy nie stroniła od przeobrażeń. Teraz jej najnowsza transformacja — tym razem obejmująca zęby…
Dzięki swoim głupkowatym uśmiechom i zachowaniu zwracającym na siebie uwagę, nasi czworonożni przyjaciele dodają pikantnego…
Z pierwotnych 32 dzieci na zdjęciu z 1936 roku pozostało tylko troje. Dwoje z nich,…
Zabawne, żywe, bliskie i zabawne — to tylko kilka słów, które przychodzą na myśl, gdy…
Życie nie zawsze jest lekkie. Może zaskoczyć nas i powalić na ziemię. Czasami mamy świetne…
Matthew McConaughey i jego żona, Camila Alves, nie są obcy opinii publicznej. Ale to ich…