
Jeżeli natrafisz w najbliższym czasie na białą paczkę Skittlesów, o nic nie musisz się martwić – to limitowana edycja cukierków, które już wkrótce odzyskają swoje barwy. Tymczasowa akcja związana jest ze światowym miesiącem dumy, celebrowanym przez wszechobecną tęczę. Korporacja Mars po raz drugi postanowiła w ten sposób uhonorować akcję i pozwolić społeczeństwu skoncentrować się na jej barwach. Podczas gdy kampania reklamowa została bardzo dobrze przyjęta w środowisku LGBT, zaczęły też pojawiać się pogłoski o jej niepoprawności i rasistowskim podłożu. Ponadto zarzuca się jej pozbawienie konsumentów przyjemności wyboru swoich ulubionych smaków. Internauci toczą między sobą wojnę na temat rzekomych motywów Mars Incorporated – trudno uwierzyć, ile emocji potrafi wywołać wśród ludzi odebranie kolorów ich ulubionym cukierkom!
„Podczas miesiąca dumy liczy się tylko jedna tęcza. Dlatego postanowiliśmy okazać wsparcie. 2p ze sprzedaży każdej paczki przeznaczamy na inicjatywy charytatywne na rzecz środowiska LGBT.”
„Skittles wypuszcza limitowaną edycję białych cukierków, by świętować miesiąc dumy (porzucając swoje kolory). Ludzie są oburzeni, że wybrali biały.”
„To tak cholernie głupie. Dlaczego biały kolor ma oznaczać równość? To jest problem! Nigdy nie będziemy biali, ani nie będziemy tego chcieć!”
„Rany, Skittlesy też obracają się przeciwko kolorowym.”
„Używają akcji LGBT jako przykrywki dla praktykowania jawnego rasizmu… dlaczego nie mogli zrobić białych i czarnych cukierków?”
„Mój tata mówi, że to myli i obraża daltonistów, poza tym wyglądają jak Ibuprofen.”
„To wspaniałe ze strony Skittles – białe opakowanie, by w pełni skoncentrować się na tęczy miesiąca dumy.”
„Mam dosyć sprowadzania wszystkiego do kwestii rasizmu. Nie mogą nawet wyprodukować białych cukierków bez waszego narzekania.”
Według badań z 2022 roku około 5 milionów Amerykanów zostało adoptowanych, a między 2% a…
Mamy dla Was prawdziwą ucztę dla oczu! Dla miłośników słodkości przygotowaliśmy zbiór najcieplejszych zdjęć pokazujących…
Najbardziej niepokojące historie to te prawdziwe. Duchy i potwory mogą przestraszyć, ale łatwo je zbagatelizować.…
Dla wielu ludzi autobus to po prostu środek transportu, ale kreatywni twórcy reklam widzą w…
Wprowadzenie Pewnie zauważyłeś już, że Wish — amerykańska platforma e‑commerce — nie oszczędza na reklamach.…
Pocałuj i zatańcz w każdym pięknym miejscu Przyjaciel kiedyś powiedział: pocałuj się w każdym pięknym…