Influencer marketing Instagrama to niezwykle potężny sektor, którego wartość szacowana jest obecnie na miliard dolarów. Co ciekawe, wcale nie trzeba być autorem bestsellera ani właścicielem niezwykle uroczego zwierzaka, by bez problemu dołączyć do gry! Dowodzi tego badanie przeprowadzone przez agencję reklamową Mediakix, która stworzyła na potrzeby eksperymentu dwa fałszywe konta w serwisie społecznościowym. Pierwsze z nich miało stać się królestwem pewnej ikony mody, drugie – fotografa w podróży. Podczas gdy na potrzeby jednego z nich naprawdę zatrudniono modelkę z kontraktem na całodzienną sesję zdjęciową, drugie bazowało jedynie na stockowych fotografiach. „Zaczęliśmy od kupienia tysiąca obserwujących, ponieważ zgromadzenie zbyt wielu mogłoby nasunąć pewne podejrzenia. Mimo to już wkrótce z łatwością podkręciliśmy tę liczbę do 15 tysięcy.” – zdradzają specjaliści od marketingu. Koszt? Od 3 do 8 dolarów za tysiąc użytkowników. Następnym krokiem było wygenerowanie fałszywego zaangażowania odbiorców – Mediakix płacił 12 centów za komentarz i od 4 do 9 dolarów za tysiąc polubień. Wraz z osiągnięciem pożądanego poziomu popularności, rozpoczęto poszukiwanie potencjalnych sponsorów. Wśród firm zainteresowanych współpracą znalazły się: marka odzieżowa, hurtownia spożywcza i firma z branży alkoholowej. Ten zaskakująco pomyślny wynik może naprawdę zaniepokoić wszystkie przedsiębiorstwa zainteresowane reklamą na Instagramie!
Selena Gomez jest znaną postacią w 2024 roku, otwarcie celebrującą swoje krągłości i radzącą sobie…
Nawet jeśli masz depresję, wyjście na łono natury może to naprawić.
Istnieje łatwiejszy sposób na zmotywowanie się niż rozpoczęcie dnia od filiżanki mocnej kawy.
Obrazy ptaków autorstwa Pettersona Silvy są hołdem dla piękna natury.
Ponieważ rok 2024 dobiega końca, jest coś wyjątkowego w podsumowaniu roku poprzez kolekcję zdjęć zrobionych…
Marisa Tomei, lub Ciotka May, jak ją zna obecne pokolenie z trylogii "Spider-Mana", skończyła 60…