Influencer marketing Instagrama to niezwykle potężny sektor, którego wartość szacowana jest obecnie na miliard dolarów. Co ciekawe, wcale nie trzeba być autorem bestsellera ani właścicielem niezwykle uroczego zwierzaka, by bez problemu dołączyć do gry! Dowodzi tego badanie przeprowadzone przez agencję reklamową Mediakix, która stworzyła na potrzeby eksperymentu dwa fałszywe konta w serwisie społecznościowym. Pierwsze z nich miało stać się królestwem pewnej ikony mody, drugie – fotografa w podróży. Podczas gdy na potrzeby jednego z nich naprawdę zatrudniono modelkę z kontraktem na całodzienną sesję zdjęciową, drugie bazowało jedynie na stockowych fotografiach. „Zaczęliśmy od kupienia tysiąca obserwujących, ponieważ zgromadzenie zbyt wielu mogłoby nasunąć pewne podejrzenia. Mimo to już wkrótce z łatwością podkręciliśmy tę liczbę do 15 tysięcy.” – zdradzają specjaliści od marketingu. Koszt? Od 3 do 8 dolarów za tysiąc użytkowników. Następnym krokiem było wygenerowanie fałszywego zaangażowania odbiorców – Mediakix płacił 12 centów za komentarz i od 4 do 9 dolarów za tysiąc polubień. Wraz z osiągnięciem pożądanego poziomu popularności, rozpoczęto poszukiwanie potencjalnych sponsorów. Wśród firm zainteresowanych współpracą znalazły się: marka odzieżowa, hurtownia spożywcza i firma z branży alkoholowej. Ten zaskakująco pomyślny wynik może naprawdę zaniepokoić wszystkie przedsiębiorstwa zainteresowane reklamą na Instagramie!
Selena Gomez skradła show na 68. BFI London Film Festival, wyglądając absolutnie promiennie w eleganckiej,…
Niektórzy ludzie spędzają lata próbując znaleźć swój własny styl. Ale profesjonalni styliści mogą w tym…
W pochmurny, zimny dzień czasami wystarczy odrobina ciepła, aby poprawić sobie humor.
Lubimy od czasu do czasu poczuć się nieswojo, przewijając niekończące się tomy żenujących treści online.
Trendy są wszędzie, wpływają na wszystko, od ubrań po domy, fryzury, a nawet tańce.
Chris Evans podróżuje po całym świecie, aby promować swój najnowszy film "Czerwona Jedynka", w którym…