Kategorie: Rozrywka

Czarnoskóra modelka odtwarza słynne kampanie reklamowe, sygnalizując problem nierówności.

Deddeh Howard to liberyjska modelka mieszkająca w Los Angeles, która podjęła się misji uświadomienia światu braku różnorodności w świecie mody. Black Mirror to projekt ukazujący niesprawiedliwość ostatnich kampanii reklamowych najsłynniejszych domów mody, które całkowicie pomijają w swoich reklamach piękno czarnoskórych modelek. Howard wielokrotnie spotkała się z sytuacją, w której poszukiwanie pracy w agencji kończyło się jedynie przyrównaniem jej do innych czarnoskórych modelek, stanowiących zdecydowaną mniejszość zatrudnionych kobiet. Misja zasygnalizowania światu potrzeby wprowadzenia różnorodności zaowocowała serią fotografii odtwarzających zdjęcia powstałe w ramach kampanii reklamowych najbardziej znanych domów mody na świecie.

1. Chanel

2. Victoria’s Secret

3. David Yurman

4. Vivara

5. Guess

6. Calvin Klein

7. Dolce & Gabbana

8. Gucci

9. Louis Vuitton

Reklama
Share

Najnowsze

30 historii z pracy w ochronie zdrowia psychicznego, które zostają w pamięci

Każda praca bywa trudna i wymaga poświęceń. Zawody związane z opieką psychiatryczną często są źle…

22 minuty temu

„To są moi prawdziwi rodzice”: 36 dorosłych o tym, jak czują się z bycia adoptowanymi

Według badań z 2022 roku około 5 milionów Amerykanów zostało adoptowanych, a między 2% a…

1 godzinę temu

Jeśli uważasz, że świat jest okropny te 50 przyjaźni zwierząt może zmienić Twoje zdanie

Mamy dla Was prawdziwą ucztę dla oczu! Dla miłośników słodkości przygotowaliśmy zbiór najcieplejszych zdjęć pokazujących…

21 godzin temu

23 przerażające wątki, które utkwią w pamięci na długo po ich przeczytaniu

Najbardziej niepokojące historie to te prawdziwe. Duchy i potwory mogą przestraszyć, ale łatwo je zbagatelizować.…

22 godziny temu

Moje ulubione pomysły na reklamy na autobusach

Dla wielu ludzi autobus to po prostu środek transportu, ale kreatywni twórcy reklam widzą w…

23 godziny temu

20 najdziwniejszych reklam z Wish, które wolałbyś nie widzieć

Wprowadzenie Pewnie zauważyłeś już, że Wish — amerykańska platforma e‑commerce — nie oszczędza na reklamach.…

1 dzień temu