Kategorie: Rozrywka

Eko-branding – tak wyglądałyby logotypy znanych firm, gdyby pozbawić je części tuszu.

Rozpoznawalność kosztuje wielkie przedsiębiorstwa znacznie więcej, niż jest w stanie wyobrazić sobie przeciętny konsument. Wszechobecne logotypy to nie tylko kwestia pieniędzy – są także niezwykle kosztowne z ekologicznego punktu widzenia. Idea eko-brandingu to odpowiedź na zarzuty względem firm, które nie kierowały się do tej pory w swoich kampaniach troską o nasze środowisko. Jak widać na poniższych przykładach, choćby najmniejsza inicjatywa w tym kierunku może przyczynić się do znacznych oszczędności. Znane marki, takie jak McDonald’s, Apple, H&M czy FedEx wcale nie utraciłyby na wyrazistości, gdyby zgodziły się na zastosowanie na swoich logotypach zabiegu oszczędzania tuszu. Oto jak prezentują się w swojej ekologicznej wersji.

„35% mniej tuszu może rocznie zaoszczędzić miliony.”

Reklama
Share

Najnowsze

Madonna pokazuje swoje nowe zęby, a ludzie zauważają to samo!

Madonna nigdy nie stroniła od przeobrażeń. Teraz jej najnowsza transformacja — tym razem obejmująca zęby…

4 godziny temu

Para z dzieciństwa spotkała się ponownie po 85 latach dzięki zdjęciu szkolnemu!

Z pierwotnych 32 dzieci na zdjęciu z 1936 roku pozostało tylko troje. Dwoje z nich,…

4 godziny temu

30 zabawnych, bliskich i żywych ilustracji autorstwa Marii Jesús Contreras!

Zabawne, żywe, bliskie i zabawne — to tylko kilka słów, które przychodzą na myśl, gdy…

11 godzin temu

30 osób rywalizujących o tytuł „najgorszego dnia w życiu”!

Życie nie zawsze jest lekkie. Może zaskoczyć nas i powalić na ziemię. Czasami mamy świetne…

11 godzin temu

Rzadko widywany syn Matthew McConaugheya zachwyca na czerwonym dywanie!

​Matthew McConaughey i jego żona, Camila Alves, nie są obcy opinii publicznej. Ale to ich…

19 godzin temu

22 osoby, które zobaczyły coś, co wywołało efekt WOW!

Nie każdego dnia widzimy na niebie idealne do zdjęć skupisko baniek mydlanych lub ognistą tęczę.

19 godzin temu