Niektóre pokoje są nam tak dobrze znane, że natychmiast sprawiają, że czujemy się jak w domb – nawet jeśli nigdy wcześniej w nich nie stanęliśmy. Dorastaliśmy oglądając niekończące się powtórki „Simpsonów” i mogliśmy natychmiast zidentyfikować kultowy salon, ale jak by to wyglądało w prawdziwym życiu?
Ostatnia kampania reklamowa firmy Ikea w Zjednoczonych Emiratach Arabskich ma odpowiedź, po przeszukaniu obszernego katalogu giganta mebli, aby odtworzyć niektóre kultowe salony telewizyjne. Kampania, którą nazwano „Ikea Real Life”, zajęła dwa miesiące, a elementy mebli zostały wzbogacone o oprogramowanie 3D do odtworzenia pomieszczeń z „Simpsonów”, „Przyjaciół” i „Stranger Things”.
30-letnia Jyoti Amge, mierząca zaledwie 62,8 cm, niedawno dołączyła do 27-letniej Rumeysy Gelgi, najwyższej kobiety…
Tak fenomenalnych włosów pozazdrościłby im niejeden dorosły!
Fryzury retro powracają w wielkim stylu, łącząc urok vintage z dzisiejszymi trendami, aby uzyskać odświeżony…
Daniel Greenwood, fotograf krajobrazów i "artysta AI" z Vancouver, ma talent do przekształcania surowego piękna…
"W tym roku postanowiłam oddać hołd jednej z moich dziecięcych bohaterek, ukochanej Beatrix Potter." -…
Lily-Rose Depp, córka Johnny'ego Deppa i Vanessy Paradis, przykuła uwagę na gali Governors Awards 2024…