Teledysk amerykańskiego rapera do utworu „Famous” wzbudził wśród internautów wiele kontrowersji. Tymczasem Kanye opublikował na swoim Twitterze post na temat wizyty w sklepie IKEA, który nie mógł pozostać przez przedsiębiorstwo niezauważony. Przekonany o swej wszechstronności i gotowy do działania raper napisał:
„Jestem mocno zainspirowany moją dzisiejszą wizytą w sklepie IKEA, naprawdę niesamowita firma… moja głowa jest pełna pomysłów…”
Jego kolejny post sprowokował odpowiedź ze strony australijskiego oddziału przedsiębiorstwa, która już wkrótce pojawiła się w Internecie:
„Hej, Kanye! Byłoby wspaniale zobaczyć, co zaprojektujesz… możemy uczynić się sławnym!”
Zaproponowany przez firmę projekt jednoznacznie nawiązuje do teledysku rapera. Ale to dopiero jeden z pomysłów – internauci także zrobili swoje!
Lubimy od czasu do czasu poczuć się nieswojo, przewijając niekończące się tomy żenujących treści online.
Trendy są wszędzie, wpływają na wszystko, od ubrań po domy, fryzury, a nawet tańce.
Chris Evans podróżuje po całym świecie, aby promować swój najnowszy film "Czerwona Jedynka", w którym…
Jeśli masz zamiar zaadoptować zwierzaka, powinieneś zrozumieć, że będziesz musiał zrobić coś więcej niż tylko…
Ikona kina wyglądała niezwykle szykownie i promiennie w całkowicie czarnym stroju, przyciągając mnóstwo uwagi.
W świecie satysfakcjonujących zdjęć i filmów online nigdy nie można się pomylić, z myciem ciśnieniowym.