Teledysk amerykańskiego rapera do utworu „Famous” wzbudził wśród internautów wiele kontrowersji. Tymczasem Kanye opublikował na swoim Twitterze post na temat wizyty w sklepie IKEA, który nie mógł pozostać przez przedsiębiorstwo niezauważony. Przekonany o swej wszechstronności i gotowy do działania raper napisał:
„Jestem mocno zainspirowany moją dzisiejszą wizytą w sklepie IKEA, naprawdę niesamowita firma… moja głowa jest pełna pomysłów…”
Jego kolejny post sprowokował odpowiedź ze strony australijskiego oddziału przedsiębiorstwa, która już wkrótce pojawiła się w Internecie:
„Hej, Kanye! Byłoby wspaniale zobaczyć, co zaprojektujesz… możemy uczynić się sławnym!”
Zaproponowany przez firmę projekt jednoznacznie nawiązuje do teledysku rapera. Ale to dopiero jeden z pomysłów – internauci także zrobili swoje!
Być może każdy z nas natknął się kiedyś na karykaturzystów — czy to w Internecie,…
Londyńscy artyści Joseph Lattimer i Caitlin Derer ożywiają ikony popkultury, takie jak Freddie Mercury, Beatlesi…
Zły wypadek spowodował u Joe DiMeo oparzenia na 80 procentach ciała, co doprowadziło do ponad…
Wszyscy chcemy, aby nasze domy były przytulnymi miejscami.
Ujawniamy najczęstsze błędy w makijażu, które mogą potajemnie cię postarzać, nawet jeśli nie zdajesz sobie…
W sam raz na Narodowy Dzień Ciasta, obchodzony 26 listopada, mamy idealny sposób na uczczenie…