
Esencja marki jest niematerialna, ale musi pochodzić z komplementarnej sumy jej konkretnych elementów – nazw, sloganów, logotypów itp. Prawdopodobnie logo, podobnie jak inne symbole marki, ma nieco bardziej znaczącą rolę do odegrania, jeśli chodzi o pozostawianie trwałych wrażeń na klientach.
Jeden z artystów, indonezyjski projektant Rendy Cemix, wykonuje wspaniałą pracę polegającą na tworzeniu logotypów, które łączą znajomość z twórczością, co powoduje, że jego dzieła sztuki są trafne, minimalistyczne i estetyczne.
Odstępy między słowami i kerning mogą wydawać się drobiazgiem — często nawet ich nie zauważamy…
Potrzebujemy przypomnienia, że świat może być piękny Od miłosnych historii po siłę wytrwałości Od romantycznych…
Życie potrafi zaskakiwać, a czasem dopiero po fakcie odkrywamy, jak blisko byliśmy katastrofy. Użytkownik Reddita…
Każda praca bywa trudna i wymaga poświęceń. Zawody związane z opieką psychiatryczną często są źle…
Według badań z 2022 roku około 5 milionów Amerykanów zostało adoptowanych, a między 2% a…
Mamy dla Was prawdziwą ucztę dla oczu! Dla miłośników słodkości przygotowaliśmy zbiór najcieplejszych zdjęć pokazujących…