Ostatnia kampania reklamowa sieci sklepów Zara wywołała ogromne poruszenie wśród jej klientek. Plakat głoszący pochwałę dla naturalnych kobiecych krągłości z pewnością zyskałby ich uznanie, gdyby nie fakt, że w reklamie wystąpiły bardzo szczupłe modelki. Pomimo ich niezaprzeczalnej urody i uroku, przekaz kierowany poprzez ukazanie ich wizerunku z pewnością nie osiągnął zamierzonego efektu i prawdopodobnie przyczynił się do utraty części klientek o pełniejszych kształtach. Dwie internautki postanowiły zareagować na kontrowersyjne zdjęcie, pozując do własnej wersji plakatu i nadając jego przekazowi właściwy sens. Tak właśnie powinna wyglądać właściwa reklama, ukazująca młodym kobietom piękno różnych typów sylwetki – nie tylko wychudzonych ciał modelek, tak chętnie promowanych przez markę.
Po sfinalizowaniu rozwodu z Benem Affleckiem na początku 2025 roku Jennifer Lopez nie rezygnuje z…
Niespodzianka może w rzeczywistości spowodować zatrzymanie ludzkiego mózgu na jedną dwudziestą piątą sekundy.
Próba kobiety w ciąży, aby zająć lepsze miejsce w samolocie, wywołała szum na TikToku.
Co otrzymasz, gdy połączysz codzienne życie z kotami wielkości budynków? Czystą radość.
Sztuka miniaturowa ma w sobie szczególny rodzaj magii, która przyciąga ludzi, a aby uczcić tę…
Blake Lively, najbardziej znana z efektownych występów na czerwonym dywanie i kultowych ról na ekranie,…