
Ostatnia kampania reklamowa sieci sklepów Zara wywołała ogromne poruszenie wśród jej klientek. Plakat głoszący pochwałę dla naturalnych kobiecych krągłości z pewnością zyskałby ich uznanie, gdyby nie fakt, że w reklamie wystąpiły bardzo szczupłe modelki. Pomimo ich niezaprzeczalnej urody i uroku, przekaz kierowany poprzez ukazanie ich wizerunku z pewnością nie osiągnął zamierzonego efektu i prawdopodobnie przyczynił się do utraty części klientek o pełniejszych kształtach. Dwie internautki postanowiły zareagować na kontrowersyjne zdjęcie, pozując do własnej wersji plakatu i nadając jego przekazowi właściwy sens. Tak właśnie powinna wyglądać właściwa reklama, ukazująca młodym kobietom piękno różnych typów sylwetki – nie tylko wychudzonych ciał modelek, tak chętnie promowanych przez markę.
Czy zdarzyło ci się być tak zranionym przez kogoś, że nie potrafiłeś odpuścić? A może…
Kiedy zaczynałem pracę w korporacji i poszedłem na swoją pierwszą firmową imprezę, byłem w szoku.…
Wstęp Jesteśmy istotami społecznymi — potrzebujemy wspólnoty, sensu i poczucia przynależności. Niestety niektórzy wykorzystują te…
W życiu słyszymy czasem: „Masz tylko jedno życie — wykorzystaj je”. Dla wielu z nas…
Jakie pierwsze skojarzenie przychodzi ci na myśl, gdy słyszysz słowo tatuaż? Wąż? Czaszka? A może…
Czego powinniśmy się trzymać podczas kwarantanny? Podróżowania online! Na przykład po Polsce. Oto zbiór uroczych…