Ostatnia kampania reklamowa sieci sklepów Zara wywołała ogromne poruszenie wśród jej klientek. Plakat głoszący pochwałę dla naturalnych kobiecych krągłości z pewnością zyskałby ich uznanie, gdyby nie fakt, że w reklamie wystąpiły bardzo szczupłe modelki. Pomimo ich niezaprzeczalnej urody i uroku, przekaz kierowany poprzez ukazanie ich wizerunku z pewnością nie osiągnął zamierzonego efektu i prawdopodobnie przyczynił się do utraty części klientek o pełniejszych kształtach. Dwie internautki postanowiły zareagować na kontrowersyjne zdjęcie, pozując do własnej wersji plakatu i nadając jego przekazowi właściwy sens. Tak właśnie powinna wyglądać właściwa reklama, ukazująca młodym kobietom piękno różnych typów sylwetki – nie tylko wychudzonych ciał modelek, tak chętnie promowanych przez markę.
Madonna nigdy nie stroniła od przeobrażeń. Teraz jej najnowsza transformacja — tym razem obejmująca zęby…
Dzięki swoim głupkowatym uśmiechom i zachowaniu zwracającym na siebie uwagę, nasi czworonożni przyjaciele dodają pikantnego…
Z pierwotnych 32 dzieci na zdjęciu z 1936 roku pozostało tylko troje. Dwoje z nich,…
Zabawne, żywe, bliskie i zabawne — to tylko kilka słów, które przychodzą na myśl, gdy…
Życie nie zawsze jest lekkie. Może zaskoczyć nas i powalić na ziemię. Czasami mamy świetne…
Matthew McConaughey i jego żona, Camila Alves, nie są obcy opinii publicznej. Ale to ich…