“Broken India” to seria zdjęć ukazujących różnicę między tym, co oglądamy z daleka, a tym, co w rzeczywistości możemy spotkać na miejscu, w Indiach. Akcja została zapoczątkowana przez firmę Limitless z Singapuru, konfrontując prawdziwe obrazy z istniejącą już serią “Beautiful India”, której fotografie skutecznie maskowały wszechobecną biedę i zanieczyszczenia.
„Ludzie powinni zdać sobie sprawę z otaczającej ich prawdy, wyjść w końcu ze swojej strefy komfortu. Dopóki tego nie zrobią, nie możemy liczyć na poprawę faktycznego stanu rzeczy. Odrobina negatywnych wrażeń jest niezbędna do zajścia pozytywnych zmian.” – mówi przedstawiciel Limitless.
„Jesteśmy świadomi, że Indie to kraj o dwóch kontrastujących ze sobą wizerunkach.”
„Ludzie zazwyczaj opowiadają się tylko po jednej stronie.”
„Jedni są zadowoleni z tego, jak jest obecnie…”
„…drudzy pozostają nieugięci w przekonaniu, że coś należy zmienić.”
„Ta postawa definiuje naszą pracę i motywuje do walki o lepsze Indie.”
„Projekt został zainspirowany postem na Instagramie, oskarżającym fotografów o przedstawianie tylko części prawdy na temat Indii.”
„Koncept doskonale odzwierciedla ideę kraju o dwóch twarzach.”