Podczas gdy Tokio jest zajęte przygotowaniami do Igrzysk Olimpijskich w 2020 r., ludzie są już za to podekscytowani. Kilku japońskich artystów zebrało się, aby stworzyć nieoficjalną kampanię promocyjną na wielkie wydarzenie, czerpiąc inspirację z tematu, którego są niesamowitymi pasjonatami. Anime. Ponownie wyobrażają sobie kraje uczestniczące jako postacie, które są gotowe do walki, a projekty są w stylu bardzo japońskim. W całkiem dobry sposób. Każdy „zawodnik” jest tworzony z myślą o kulturze, historii i tożsamości narodowej odpowiedniego kraju, oferując ładną wizualną harmonijną różnorodność. Na tym właśnie polega olimpiada.
Twitter: @worldflagsorg
1. Meksyk
2. Filipiny
3. Wietnam
4. Korea Południowa
5. Japonia
6. Chiny
Reklama
7. Afryka Południowa
8. Malezja
9. Wielka Brytania
10. Szwecja
11. Finlandia
12. Włochy
13. Kanada
14. Hiszpania
15. Belgia
16. Wenezuela
17. Francja
18. Niemcy
19. Szwajcaria
20. Argentyna
21. Singapur
22. Norwegia
23. Tajlandia
24. Indonezja
25. Brazylia
26. Holandia
27. Indie
28. Dania
29. Rosja
30. USA
Reklama