Wielokrotnie nagradzany japoński projektant Taku Oomura zrewolucjonizował kultowe logo firm z odrobiną magii druku 3D, które znalazły twórcze praktyczne zastosowanie w życiu codziennym.
Jako projekt poboczny dla jego udanego projektu o nazwie „Trial and Error” uchwycił wyobraźnię ludzi, ponieważ jesteśmy już zaznajomieni z logo, to fascynujące jest zobaczyć, jak Taku jest w stanie wykorzystać istniejące projekty, aby dopasować się do swojej kreatywności w sposób przydatny. Od wieszaków Adobe do otwieracza do butelek Honda Pomysły Taku są naprawdę fajne!
Podobna do Reese Witherspoon córka, Ava Phillippe, niedawno podzieliła się informacją, że otrzymała bolesne i…
Zobacz, jak niesamowicie prezentują się zwierzaki w klimacie ciężkich brzmień!
Według Harvardu każdego roku 40% amerykańskiej żywności pozostaje niezjedzone, a jednym z powodów może być…
W mediach społecznościowych aż huczy od krytyki „niegrzecznego” zachowania Jennifer Lopez wobec gościa na Met…
Philip Barlow, artysta z Kapsztadu, stworzył serię obrazów, które żywo pokazują walkę tych, którzy cierpią…
Ciepłe uściski, przytulanie się podczas drzemki i bezwarunkowe oddanie, które widać tylko po wymianie spojrzeń…