
Wielokrotnie nagradzany japoński projektant Taku Oomura zrewolucjonizował kultowe logo firm z odrobiną magii druku 3D, które znalazły twórcze praktyczne zastosowanie w życiu codziennym.
Jako projekt poboczny dla jego udanego projektu o nazwie „Trial and Error” uchwycił wyobraźnię ludzi, ponieważ jesteśmy już zaznajomieni z logo, to fascynujące jest zobaczyć, jak Taku jest w stanie wykorzystać istniejące projekty, aby dopasować się do swojej kreatywności w sposób przydatny. Od wieszaków Adobe do otwieracza do butelek Honda Pomysły Taku są naprawdę fajne!
Odstępy między słowami i kerning mogą wydawać się drobiazgiem — często nawet ich nie zauważamy…
Potrzebujemy przypomnienia, że świat może być piękny Od miłosnych historii po siłę wytrwałości Od romantycznych…
Życie potrafi zaskakiwać, a czasem dopiero po fakcie odkrywamy, jak blisko byliśmy katastrofy. Użytkownik Reddita…
Każda praca bywa trudna i wymaga poświęceń. Zawody związane z opieką psychiatryczną często są źle…
Według badań z 2022 roku około 5 milionów Amerykanów zostało adoptowanych, a między 2% a…
Mamy dla Was prawdziwą ucztę dla oczu! Dla miłośników słodkości przygotowaliśmy zbiór najcieplejszych zdjęć pokazujących…