Kobieta cierpiąca na aerofobię musiała odbyć długi lot w pilnych sprawach. Kupiła z wyprzedzeniem dwa sąsiednie miejsca, aby mieć przerwę między sobą a kolejnym pasażerem na wypadek nagłej choroby. Pozornie kobieta wszystko zaplanowała, ale nagle problemem stał się inny pasażer.
Oto historia bohaterki: „Zaraz przed tym, jak ruszyliśmy, na środkowym siedzeniu nagle usiadła kobieta w średnim wieku. Natychmiast powiedziałem jej, że zarezerwowałam to miejsce, a ona zaczęła od bycia bardzo troskliwą. Cicho powiedziała mi, że przesiada się od złej sytuacji i naprawdę chce usiąść obok córki. Podczas tych wyjaśnień wielokrotnie wskazywała córkę siedzącą obok niej, jakbym była potworem pozbawiając ją tego miejsca”.
Bohaterka pozostała nieugięta i wezwała stewardessę o pomoc. Stewardesa poprosiła kobietę, aby wróciła na swoje miejsce. Robiła to przeklinając po drodze celowo głośno, tak aby kilku pasażerów bacznie obserwowało co się dzieje.
Choć nikt nic nie powiedział, bohaterka i tak czuła się nieswojo. Po powrocie do domu umieściła swoją historię w Internecie, prosząc o opinię użytkowników: „Czy powinienem po prostu zrezygnować z miejsca, za które zapłaciłam?” Być może bohaterka spodziewała się krytyki, a zamiast tego otrzymała duże wsparcie od innych osób.
Jennifer Lawrence ma kolejny powód do świętowania: spodziewa się drugiego dziecka ze swoim mężem Cooke…
Smutne porównania „oczekiwanie vs rzeczywistość” nigdy nie wyjdą z mody i co zrozumiałe – wszyscy…
Angelina Jolie skradła show w ten piątek na premierze swojego filmu "Maria".
Czy lubisz czuć się dobrze? Co powiesz na jakieś zabawne, słodkie zdjęcia? Cóż, skoro stawiamy…
Projektując produkt, projektanci starają się, aby był funkcjonalny i, jeśli to możliwe, atrakcyjny wizualnie. Ale…
Czasem wydaje się, że niektóre gwiazdy nigdy nie były młode, ponieważ wszyscy pamiętamy je w…