
W niekończącym się przepływie olśniewających reklam dotyczących urody, poruszających się po mediach społecznościowych, trudno jest zobaczyć, co jest prawdziwe, a co nie. Brak porów, śnieżnobiały uśmiech i gęste włosy sprawiają, że zastanawiamy się, czy coś jest nie tak ze „mną”. W końcu lustro w domu pokazuje zupełnie inną historię.
Nie jest tajemnicą, że wiele z tych reklam kosmetyków jest mocno wyretuszowanych, chociaż łatwo o tym zapomnieć. Jednak osoby mające dość filtrów kosmetycznych używanych do sprzedaży produktów zajmują teraz stanowisko i walczą o ściślejsze wytyczne dotyczące reklamowania produktów kosmetycznych w Internecie!
Wizażystka Sasha Louise Pallari rozpoczęła popularną kampanię #FilterDrop zachęcającą inne kobiety do publikowania swoich naturalnych twarzy, ale wykroczyła ona poza początkową misję. Po złożeniu skargi do Urzędu ds. Standardów Reklamowych (ASA) w Wielkiej Brytanii, w końcu otrzymała od nich odpowiedź.
Co niewiarygodne, ASA odrzuciło reklamy, które „wprowadzały w błąd wyolbrzymiały efekt, jaki produkt był w stanie osiągnąć”. I to świeży powiew w fałszywej i nierealnej stronie treści na Instagramie!
Odstępy między słowami i kerning mogą wydawać się drobiazgiem — często nawet ich nie zauważamy…
Potrzebujemy przypomnienia, że świat może być piękny Od miłosnych historii po siłę wytrwałości Od romantycznych…
Życie potrafi zaskakiwać, a czasem dopiero po fakcie odkrywamy, jak blisko byliśmy katastrofy. Użytkownik Reddita…
Każda praca bywa trudna i wymaga poświęceń. Zawody związane z opieką psychiatryczną często są źle…
Według badań z 2022 roku około 5 milionów Amerykanów zostało adoptowanych, a między 2% a…
Mamy dla Was prawdziwą ucztę dla oczu! Dla miłośników słodkości przygotowaliśmy zbiór najcieplejszych zdjęć pokazujących…