
Londyn znany jest na całym świecie z niezwykle zróżnicowanej sylwetki, ale to, co zagościło w miejskim krajobrazie 26 marca z okazji brytyjskiego Dnia Matki, zaskoczyło nawet jego mieszkańców. W Shoreditch niespodziewanie pojawiła się wielka dmuchana pierś – część kampanii #freethefeed, autorstwa agencji kreatywnej Mother London, mającej na celu promowanie świadomości na temat potrzeb karmiących matek. „Trudno uwierzyć, że w 2017 roku matki stale czują się obserwowane i oceniane, kiedy sytuacja zmusza je do nakarmienia swoich dzieci w miejscu publicznym.” – piszą autorzy kampanii na swoim blogu – „To nasz projekt z okazji Dnia Matki. Zasygnalizowanie prawa każdej kobiety do samodzielnego podjęcia decyzji na temat sposobu i miejsca karmienia swojego dziecka bez poczucia winy i zakłopotania.”
Każda praca bywa trudna i wymaga poświęceń. Zawody związane z opieką psychiatryczną często są źle…
Według badań z 2022 roku około 5 milionów Amerykanów zostało adoptowanych, a między 2% a…
Mamy dla Was prawdziwą ucztę dla oczu! Dla miłośników słodkości przygotowaliśmy zbiór najcieplejszych zdjęć pokazujących…
Najbardziej niepokojące historie to te prawdziwe. Duchy i potwory mogą przestraszyć, ale łatwo je zbagatelizować.…
Dla wielu ludzi autobus to po prostu środek transportu, ale kreatywni twórcy reklam widzą w…
Wprowadzenie Pewnie zauważyłeś już, że Wish — amerykańska platforma e‑commerce — nie oszczędza na reklamach.…