Szansa, że te kwiatowe sukienki rolnicze, które obiektywnie wyglądają jak ostatnia rzecz, którą chcesz założyć, są wyprzedane w sklepach sieci Target, jest duża. I to nie dlatego, że ludzie na dobre zrujnowali swój zmysł mody po spędzeniu długich okresów w kwarantannie (chociaż byłby to uzasadniony powód), ale raczej dlatego, że hasztag #TargetDressChallenge stał się popularny.
Wszystko zaczęło się, gdy ktoś zauważył, że kilka długich sukienek w Targecie wygląda jak dla „ludzi, którzy właśnie stracili farmę po tym, jak szarańcza zjadła ich plony”, ale w świecie pandemii.
Ludzie zabawili się, publikując swoje zdjęcia w sukienkach podczas noszenia zwierząt, pracy na roli i wykonywania innych typowych prac na farmie. Wkrótce wybuchł popularny trend, w którym całe rodziny zaczęły się śmiać z tych modowych wpadek!