Jak zareagowałbyś na widok niezliczonej ilości czerwonych balonów porozmieszczanych po swoim mieście? „To jest bliżej, niż myślisz.” – głoszą towarzyszące im napisy wykonane sprayem na chodnikach Sydney. Przykuwająca wzrok akcja to kampania reklamowa nadchodzącego objawienia kinowego – remake’u słynnego horroru „To” na podstawie powieści Stephena Kinga. Czerwone balony nawiązują do znanej z filmu postaci mrocznego klauna, Pennywise’a, który już wkrótce ma zachwycić fanów swoją nową, przerażającą odsłoną. Polska premiera nowej wersji horroru w reżyserii Andrésa Muschiettiego odbędzie się już 8 września.
„O nie, nie, nie! Na szczęście nie wracam tą drogą do domu.”
„To jest przed moim miejscem pracy!”
„To nadchodzi…”
„To jest bliżej, niż myślisz.”
„Nie. Nie. Nie.”
W urzekającej dziedzinie fotografii ślubnej, gdzie emocje przeplatają się, a miłość zajmuje centralne miejsce, nagrody…
Na przestrzeni dziejów ludzie znajdowali różnorodne zastosowania ptasich piór, od ozdabiania kapeluszy i masek po…
Podczas niedawnego wydarzenia Keanu Reeves i jego dziewczyna zostali przyłapani razem, wyglądając na bardzo zakochanych.
Trudno uwierzyć, jak uporządkowany może wydawać się czasem nasz chaotyczny świat!
39-letnia kobieta związała węzeł małżeński ze swoim idealnym mężem, który okazuje się być szmacianą lalką.…
Wiadomo, że moda w taki czy inny sposób krzyżuje się ze sztuką. Godnym uwagi przykładem…