Od Diora do Domino’s Pizza i wielu innych firm oskarżono o plagiat. A muzyk Nigel Stanford uważa, że Huawei również tego dokonał. Niedawno Nigel zwrócił uwagę, że chiński gigant telekomunikacyjny stworzył reklamę dla jednego tabletu, który wygląda podobnie do jego teledysku, zatytułowanego „CYMATICS: Science vs. Music”.
„Wykonałem wszystkie eksperymenty do ‚CYMATICS: Science vs. Music’ w moim mieszkaniu z moim małym dzieckiem, to był mój pierwszy hit, więc bardzo go lubię.” – powiedział Nigel. „Dowiedziałem się o reklamie Huawei od brytyjskiego fana. Powiedział mi o tym po obejrzeniu go na tablecie w sklepie.”
Naturalnie, Nigel był bardzo zły. „Wiele firm skopiowało pomysły na wideo, ale ten skopiował każdy aspekt. Wszystkie ujęcia, układ sceny, nawet rodzaje świateł.” Nie skontaktował się jeszcze z firmą, ale ujawnił, że zamierza podjąć działania prawne.
Selena Gomez skradła show na 68. BFI London Film Festival, wyglądając absolutnie promiennie w eleganckiej,…
Niektórzy ludzie spędzają lata próbując znaleźć swój własny styl. Ale profesjonalni styliści mogą w tym…
W pochmurny, zimny dzień czasami wystarczy odrobina ciepła, aby poprawić sobie humor.
Lubimy od czasu do czasu poczuć się nieswojo, przewijając niekończące się tomy żenujących treści online.
Trendy są wszędzie, wpływają na wszystko, od ubrań po domy, fryzury, a nawet tańce.
Chris Evans podróżuje po całym świecie, aby promować swój najnowszy film "Czerwona Jedynka", w którym…