Kategorie: Rozrywka

Niewzruszony powodzią klient Starbucksa zainspirował internautów do rozpoczęcia wojny na przeróbki.

Pewna kawiarnia Starbucksa w Hongkongu była ostatnio świadkiem zalania centrum handlowego. Goszczący w niej wówczas klient, nazwany przez internautów „Wujkiem Starbucksem”, nie zamierzał jednak opuszczać z tego powodu swojego miejsca przy stoliku, nieprzerwanie delektując się kawą i poranną gazetą. Stoicki spokój mężczyzny uczynił z niego bohatera najnowszej bitwy na przeróbki – oto najlepsze efekty interpretacji jego zdjęcia!

Oryginalne zdjęcie:

Odpowiedź internautów:

Reklama
Share

Najnowsze

Wilfrid Wood rzuca wyzwanie tradycyjnej estetyce portretów w swoim odważnym podejściu!

Wilfrid Wood to londyński artysta ceniony za odważne i głęboko ekspresyjne portrety, tworzone w różnych…

6 godzin temu

30 starych zdjęć, które pokazują coś, co teraz jest całkowicie zmienione!

Jest coś magicznego w oglądaniu, jak wyglądało codzienne życie 50-100 lat temu.

6 godzin temu

Syn Michaela Jacksona, Prince, publikuje nostalgiczne zdjęcie ze zmarłym ojcem — wszyscy mówią to samo!

Dzieci Michaela Jacksona od dawna unikały rozgłosu — MJ chronił je w ten sposób przed…

10 godzin temu

21 projektantów, którzy zdecydowanie zasługują na podwyżkę za swoją pracę!

Przyzwyczajamy się do wszystkiego w naszym życiu i nawet nie zdajemy sobie sprawy, że niektóre…

10 godzin temu

12 facetów, którzy zaakceptowali swoją łysinę — i stali się jeszcze bardziej atrakcyjni!

Wypadanie włosów dotyka znaczną liczbę mężczyzn na całym świecie.

10 godzin temu

30 niezwykłych zdjęć zrobionych przez Jeffreya De Keysera, które obejmują „absurdalną kondycję człowieka”!

Fotografia uliczna to coś więcej niż tylko zrobienie zdjęcia we właściwym momencie.

1 dzień temu