Kategorie: Rozrywka

Niewzruszony powodzią klient Starbucksa zainspirował internautów do rozpoczęcia wojny na przeróbki.

Pewna kawiarnia Starbucksa w Hongkongu była ostatnio świadkiem zalania centrum handlowego. Goszczący w niej wówczas klient, nazwany przez internautów „Wujkiem Starbucksem”, nie zamierzał jednak opuszczać z tego powodu swojego miejsca przy stoliku, nieprzerwanie delektując się kawą i poranną gazetą. Stoicki spokój mężczyzny uczynił z niego bohatera najnowszej bitwy na przeróbki – oto najlepsze efekty interpretacji jego zdjęcia!

Oryginalne zdjęcie:

Odpowiedź internautów:

Reklama
Share

Najnowsze

50 najserdeczniejszych zdjęć adoptowanych zwierząt miesiąca

Około 6,5 miliona zwierząt towarzyszących trafia co roku do schronisk w USA. Z tej liczby…

7 godzin temu

Ludzie Uchwycili Pierwsze Święta Swoich Kotów – 50 Zdjęć, Które Rozpuszczą Ci Serce

Świąteczna przerwa i towarzystwo zwierząt Rok bywał trudny dla wielu z nas, dlatego okres świąteczny…

8 godzin temu

Internauci dzielą się najzabawniejszymi szyldami, jakie widzieli

Żart przy stoliku z przyjaciółmi to jedno — wystawić go na szyldzie przy ulicy, to…

10 godzin temu

50 najbardziej rozczulających zdjęć przygarniętych zwierząt

To koniec miesiąca — czas na nowe zestawienie najsłodszych zdjęć ze adopcji zwierząt. W kwietniu…

11 godzin temu

21 szefów kuchni opowiada, co sprawiło, że na zawsze porzucili pracę w gastronomii

Nie da się ukryć, że większość zawodów ma stresujące momenty, ale praca w dusznej, gorącej…

12 godzin temu

18 plakatów filmowych, które wyglądają podejrzanie podobnie

Żyjemy w epoce replik, podróbek i zapożyczeń. Wrażenie, że wszystko zostało już wymyślone — czy…

1 dzień temu