Kategorie: Rozrywka

Niewzruszony powodzią klient Starbucksa zainspirował internautów do rozpoczęcia wojny na przeróbki.

Pewna kawiarnia Starbucksa w Hongkongu była ostatnio świadkiem zalania centrum handlowego. Goszczący w niej wówczas klient, nazwany przez internautów „Wujkiem Starbucksem”, nie zamierzał jednak opuszczać z tego powodu swojego miejsca przy stoliku, nieprzerwanie delektując się kawą i poranną gazetą. Stoicki spokój mężczyzny uczynił z niego bohatera najnowszej bitwy na przeróbki – oto najlepsze efekty interpretacji jego zdjęcia!

Oryginalne zdjęcie:

Odpowiedź internautów:

Reklama
Share

Najnowsze

18 trafnych postaci z kreskówek odtworzonych ze zdjęć, które sama zrobiła ta artystka!

AAmy Revives jest już dobrze znaną artystką dzięki swoim przystępnym komiksom. Jednak Amy ma również…

7 godzin temu

Historia na nowo: internauta pokolorował 30 starych zdjęć!

W świecie często postrzeganym przez pryzmat czerni i bieli, jest coś magicznego w dodawaniu odrobiny…

7 godzin temu

Córka Victorii Beckham wywołuje debatę w „prowokacyjnej” sukience na urodziny mamy!

Córka Victorii i Davida Beckhamów wywołała zamieszanie, ubierając halkę na przyjęcie z okazji 50. urodzin…

14 godzin temu

25 osób, które z pewnością żałują internetowych zakupów!

Zakupy online są świetne! Wygoda i ceny nie mają sobie równych, a do wyboru jest…

14 godzin temu

Kobieta poddaje się licznym operacjom, by mieć „największe policzki na świecie”!

W świecie, w którym standardy piękna nieustannie ewoluują, jedna kobieta stara się robić to, co…

14 godzin temu

Artystka tworzy miniaturowe obrazy, oto 20 najnowszych!

Yana Khachikyan tworzy miniaturowe obrazy, ponieważ wierzy, że detale tworzą perfekcję, dlatego stara się to…

1 dzień temu