Istnieje pewna cecha łącząca niemal wszystkie reklamy dotyczące pielęgnacji skóry – nie są zbyt szczere ze swoimi odbiorcami. Obawa przed ukazaniem ludzkich niedoskonałości skłania większość producentów do wygładzania swoich modelek i serwowania światu zakłamanego obrazu naturalnego piękna. Tym razem jednak zdecydowano się postawić na prawdę w jej najczystszej postaci. Norweska firma farmaceutyczna ukazała w swoim minutowym filmie rzeczywiste wizerunki modelek w wieku od 0 do 100 lat. Skóra kobiety, niezależnie od jej naturalnych właściwości, starzeje się z każdym rokiem – cały sekret jej piękna polega na pielęgnacji. Ewolucja kobiecej urody widoczna w filmiku, będącym efektem współpracy Vitus Apotek i agencji reklamowej T/A Pol, nie pozostawia złudzeń – wszystkie powinnyśmy cieszyć się swoim wrodzonym pięknem!
Selena Gomez skradła show na 68. BFI London Film Festival, wyglądając absolutnie promiennie w eleganckiej,…
Niektórzy ludzie spędzają lata próbując znaleźć swój własny styl. Ale profesjonalni styliści mogą w tym…
W pochmurny, zimny dzień czasami wystarczy odrobina ciepła, aby poprawić sobie humor.
Lubimy od czasu do czasu poczuć się nieswojo, przewijając niekończące się tomy żenujących treści online.
Trendy są wszędzie, wpływają na wszystko, od ubrań po domy, fryzury, a nawet tańce.
Chris Evans podróżuje po całym świecie, aby promować swój najnowszy film "Czerwona Jedynka", w którym…