Z pewnością zauważyłeś, że od dawna istnieje schemat, na bazie którego powstaje znaczna większość reklam męskiej mody. Urokliwe otoczenie, przystojny, elegancko ubrany model i całkowicie poddana mu, najczęściej półnaga kobieta. Suistudio ze Stanów Zjednoczonych postanowiło przeciwstawić się istniejącemu porządkowi, rozpoczynając kampanię „Not Dressing Men”. Role zostały odwrócone – kobiety w damskich garniturach wystąpiły w sesji zdjęciowej z nagimi mężczyznami, demonstrując nieuznającą sprzeciwu dominację płci pięknej. Okazuje się jednak, że seksistowskie tendencje współczesnych reklam nie pozwalają wielu z nas spojrzeć na ich zdjęcia z należytą wyrozumiałością. Nie wszyscy odbiorcy, sprowokowani do przemyślenia problemu powszechnego uprzedmiotowiania kobiet, są w stanie pogodzić się z równie radykalną zmianą. Niezależnie od ich opinii, ta kontrowersyjna kampania bez wątpienia zasłużyła sobie na zyskany rozgłos!
Obrazy ptaków autorstwa Pettersona Silvy są hołdem dla piękna natury.
Ponieważ rok 2024 dobiega końca, jest coś wyjątkowego w podsumowaniu roku poprzez kolekcję zdjęć zrobionych…
Marisa Tomei, lub Ciotka May, jak ją zna obecne pokolenie z trylogii "Spider-Mana", skończyła 60…
Bez względu na to, jak mija nasz dzień, zawsze jest coś, co może od razu…
Jeśli chodzi o podróże lotnicze, bezpieczeństwo jest najważniejsze. Jeśli pewne aspekty lotu wydają się dziwne,…
Podczas gdy wiele tatuaży jest odważnych i poważnych, Javier wprowadza do swoich projektów zabawny, figlarny…