Z pewnością zauważyłeś, że od dawna istnieje schemat, na bazie którego powstaje znaczna większość reklam męskiej mody. Urokliwe otoczenie, przystojny, elegancko ubrany model i całkowicie poddana mu, najczęściej półnaga kobieta. Suistudio ze Stanów Zjednoczonych postanowiło przeciwstawić się istniejącemu porządkowi, rozpoczynając kampanię „Not Dressing Men”. Role zostały odwrócone – kobiety w damskich garniturach wystąpiły w sesji zdjęciowej z nagimi mężczyznami, demonstrując nieuznającą sprzeciwu dominację płci pięknej. Okazuje się jednak, że seksistowskie tendencje współczesnych reklam nie pozwalają wielu z nas spojrzeć na ich zdjęcia z należytą wyrozumiałością. Nie wszyscy odbiorcy, sprowokowani do przemyślenia problemu powszechnego uprzedmiotowiania kobiet, są w stanie pogodzić się z równie radykalną zmianą. Niezależnie od ich opinii, ta kontrowersyjna kampania bez wątpienia zasłużyła sobie na zyskany rozgłos!
Po sfinalizowaniu rozwodu z Benem Affleckiem na początku 2025 roku Jennifer Lopez nie rezygnuje z…
Niespodzianka może w rzeczywistości spowodować zatrzymanie ludzkiego mózgu na jedną dwudziestą piątą sekundy.
Próba kobiety w ciąży, aby zająć lepsze miejsce w samolocie, wywołała szum na TikToku.
Co otrzymasz, gdy połączysz codzienne życie z kotami wielkości budynków? Czystą radość.
Sztuka miniaturowa ma w sobie szczególny rodzaj magii, która przyciąga ludzi, a aby uczcić tę…
Blake Lively, najbardziej znana z efektownych występów na czerwonym dywanie i kultowych ról na ekranie,…