Z pewnością zauważyłeś, że od dawna istnieje schemat, na bazie którego powstaje znaczna większość reklam męskiej mody. Urokliwe otoczenie, przystojny, elegancko ubrany model i całkowicie poddana mu, najczęściej półnaga kobieta. Suistudio ze Stanów Zjednoczonych postanowiło przeciwstawić się istniejącemu porządkowi, rozpoczynając kampanię „Not Dressing Men”. Role zostały odwrócone – kobiety w damskich garniturach wystąpiły w sesji zdjęciowej z nagimi mężczyznami, demonstrując nieuznającą sprzeciwu dominację płci pięknej. Okazuje się jednak, że seksistowskie tendencje współczesnych reklam nie pozwalają wielu z nas spojrzeć na ich zdjęcia z należytą wyrozumiałością. Nie wszyscy odbiorcy, sprowokowani do przemyślenia problemu powszechnego uprzedmiotowiania kobiet, są w stanie pogodzić się z równie radykalną zmianą. Niezależnie od ich opinii, ta kontrowersyjna kampania bez wątpienia zasłużyła sobie na zyskany rozgłos!
Selena Gomez skradła show na 68. BFI London Film Festival, wyglądając absolutnie promiennie w eleganckiej,…
Niektórzy ludzie spędzają lata próbując znaleźć swój własny styl. Ale profesjonalni styliści mogą w tym…
W pochmurny, zimny dzień czasami wystarczy odrobina ciepła, aby poprawić sobie humor.
Lubimy od czasu do czasu poczuć się nieswojo, przewijając niekończące się tomy żenujących treści online.
Trendy są wszędzie, wpływają na wszystko, od ubrań po domy, fryzury, a nawet tańce.
Chris Evans podróżuje po całym świecie, aby promować swój najnowszy film "Czerwona Jedynka", w którym…