Z pewnością zauważyłeś, że od dawna istnieje schemat, na bazie którego powstaje znaczna większość reklam męskiej mody. Urokliwe otoczenie, przystojny, elegancko ubrany model i całkowicie poddana mu, najczęściej półnaga kobieta. Suistudio ze Stanów Zjednoczonych postanowiło przeciwstawić się istniejącemu porządkowi, rozpoczynając kampanię „Not Dressing Men”. Role zostały odwrócone – kobiety w damskich garniturach wystąpiły w sesji zdjęciowej z nagimi mężczyznami, demonstrując nieuznającą sprzeciwu dominację płci pięknej. Okazuje się jednak, że seksistowskie tendencje współczesnych reklam nie pozwalają wielu z nas spojrzeć na ich zdjęcia z należytą wyrozumiałością. Nie wszyscy odbiorcy, sprowokowani do przemyślenia problemu powszechnego uprzedmiotowiania kobiet, są w stanie pogodzić się z równie radykalną zmianą. Niezależnie od ich opinii, ta kontrowersyjna kampania bez wątpienia zasłużyła sobie na zyskany rozgłos!
Córka Victorii i Davida Beckhamów wywołała zamieszanie, ubierając halkę na przyjęcie z okazji 50. urodzin…
Zakupy online są świetne! Wygoda i ceny nie mają sobie równych, a do wyboru jest…
W świecie, w którym standardy piękna nieustannie ewoluują, jedna kobieta stara się robić to, co…
Yana Khachikyan tworzy miniaturowe obrazy, ponieważ wierzy, że detale tworzą perfekcję, dlatego stara się to…
Na szczęście fotografowie uliczni na całym świecie nadal napadają na miasta i upamiętniają codzienne życie…
Ludzie szaleją na punkcie jego nowego wyglądu, ponieważ jego sylwetka wywołała falę reakcji i negatywnych…