
Nie minęło wiele czasu od zaprezentowania linii odzieży sportowej w rozmiarach plus size, mimo to firma Nike zdołała już zaskoczyć nas po raz kolejny. Jedna z najlepiej rozpoznawalnych marek sportowych na świecie zaprezentowała najnowszy projekt akcesorium stworzonego z myślą o aktywnych muzułmankach. Pro Hijab to wykonane z elastycznego materiału okrycie, stworzone we współpracy z codziennymi użytkowniczkami hidżabów – dzięki temu doskonale spełnia wszelkie niezbędne wymogi funkcjonalności i komfortu. Pomysł na realizację projektu pojawił się w 2012 roku, kiedy muzułmańska sportsmenka po raz pierwszy zaprezentowała się w tradycyjnym okryciu podczas zawodów na arenie międzynarodowej. Amna Al Haddad, lekkoatletka ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich, odwiedziła Sport Research Lab, służąc technologom swoją pomocą i cennym doświadczeniem. Ostateczny produkt Nike trafi do sprzedaży wiosną 2018 roku.
Około 6,5 miliona zwierząt towarzyszących trafia co roku do schronisk w USA. Z tej liczby…
Świąteczna przerwa i towarzystwo zwierząt Rok bywał trudny dla wielu z nas, dlatego okres świąteczny…
Żart przy stoliku z przyjaciółmi to jedno — wystawić go na szyldzie przy ulicy, to…
To koniec miesiąca — czas na nowe zestawienie najsłodszych zdjęć ze adopcji zwierząt. W kwietniu…
Nie da się ukryć, że większość zawodów ma stresujące momenty, ale praca w dusznej, gorącej…
Żyjemy w epoce replik, podróbek i zapożyczeń. Wrażenie, że wszystko zostało już wymyślone — czy…