Nie minęło wiele czasu od zaprezentowania linii odzieży sportowej w rozmiarach plus size, mimo to firma Nike zdołała już zaskoczyć nas po raz kolejny. Jedna z najlepiej rozpoznawalnych marek sportowych na świecie zaprezentowała najnowszy projekt akcesorium stworzonego z myślą o aktywnych muzułmankach. Pro Hijab to wykonane z elastycznego materiału okrycie, stworzone we współpracy z codziennymi użytkowniczkami hidżabów – dzięki temu doskonale spełnia wszelkie niezbędne wymogi funkcjonalności i komfortu. Pomysł na realizację projektu pojawił się w 2012 roku, kiedy muzułmańska sportsmenka po raz pierwszy zaprezentowała się w tradycyjnym okryciu podczas zawodów na arenie międzynarodowej. Amna Al Haddad, lekkoatletka ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich, odwiedziła Sport Research Lab, służąc technologom swoją pomocą i cennym doświadczeniem. Ostateczny produkt Nike trafi do sprzedaży wiosną 2018 roku.
Broda może przynosić mężczyznom wiele korzyści, w tym chronić skórę przed promieniami UV.
Jak wiele miast widzianych z lotu ptaka zdołasz rozpoznać na tych zdjęciach?
Bicie rekordów często przypomina nam młodych sportowców w kwiecie wieku. Ale czasami najbardziej niezwykłe osiągnięcia…
Każdy potrzebuje autorytetów — osób, które nas inspirują i dają przykłady do naśladowania.
Już w latach 2016-2017 Julia Taits przedstawiła swoje projekty fotograficzne z serii „Porcelain Beauty”, poświęcone…
Olga Sorukhanova to utalentowana fotografka, która odwiedziła Izbę Handlową, czyli CDC (Chambre du Commerce), która…