Oto jak wyglądałyby popularne marki, gdyby były postaciami anime!

Firmy spędzają dużo czasu i pieniędzy, starając się spersonalizować swoją markę; Chodzi o to, by sprawiała wrażenie zaufanej i znanej jak stary przyjaciel, na którym zawsze można polegać w potrzebie. Nawet jeśli jest to złudzenie, korporacje chcą twoich pieniędzy i lojalności i niewiele więcej, niektórzy ludzie odczuwają silny osobisty związek z pewną marką, co zapewnia, że pozostaną klientami na całe życie.

Kanadyjski artysta Sillvi wraca z większą ilością swoich pomysłów, obejmując jeszcze bardziej znane marki, od Forda po Mcdonalds!

1.

2.

3.

4.

5.

6.

Reklama

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

20.

21.

22.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30.

Reklama
Skomentuj
PRZEWIŃ W DÓŁ, ABY PRZECZYTAĆ NASTĘPNY ARTYKUŁ
Wyślij znajomemu